Phineas Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Og det fort... Hehe... Planen var fra før av, at det skulle skje fort, men nå gikk det jo veeeldig fort i svingene. Ringene ble satt på i går kveld, og vi satte datoen til 11.07. (Faktisk mannen som kom på den datoen. Det er en spesiell dato for oss fra før av, så før vi hadde sjekket kalenderen for å se om den var på en lørdag, så hadde han nesten bestemt seg... Og jaggu traff den ikke på en lørdag oxo! ) Så da er det bare å begynne å planlegge;) JIppi!
Honey Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Gratulerer så mye! Da har du litt å ordne med fremover!
Phineas Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 Gratulerer så mye! Da har du litt å ordne med fremover! Takk! Hehe, ja jeg vet... Er i full gang nå, både jeg og min bedre halvdel..
Phaedra Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Gratulerer! Herlig følelse, er det ikke?
Phineas Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 Gratulerer! Herlig følelse, er det ikke? Tusen takk! Ja, råherlig! (Selv om jeg skal innrømme at jeg er pittelittegranne stresset )
Gjest Elize Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Og det fort... Hehe... Planen var fra før av, at det skulle skje fort, men nå gikk det jo veeeldig fort i svingene. Ringene ble satt på i går kveld, og vi satte datoen til 11.07. (Faktisk mannen som kom på den datoen. Det er en spesiell dato for oss fra før av, så før vi hadde sjekket kalenderen for å se om den var på en lørdag, så hadde han nesten bestemt seg... Og jaggu traff den ikke på en lørdag oxo! ) Så da er det bare å begynne å planlegge;) JIppi! Gratulerer
samie Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Gratulerer så mye nå er det bare å begynne å planlegge og å glede seg Lykke til med den store dagen
Phineas Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2009 Gratulerer så mye nå er det bare å begynne å planlegge og å glede seg Lykke til med den store dagen Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå