Gjest Indo Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Siden jeg er student, går permisjonen min ut i mai, og sambo har ikke krav på 6 uker fordi jeg er student. Så da må knirket være en eller annen plass mens jeg jobber. Men vi har jo ikke barnehageplass før fra august (forhåpentligvis), så da blir det vel dagmamma da. Men jeg vil ha ei erfaren ei! Vil ikke etterlate min lille sønn med hvem som helst. Finnes det noen plass jeg kan henvende meg ang dagmammaer?
cilipili Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Du kan gå inn på registrertdagmamma.no. Lykke til
liv Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Hva med å være dagmamma selv? Du får jo ikke kontantstøtte og må sikkert ut med 5500 kr til dagmammaen så det blir en dyr dagmamma. Barnepasseren og lignende firmaer formidler også dagmammaer
Gjest Indo Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Hmmm..Absolutt en tanke verdt å tenke! Kansje jeg kan være det ja. Men da må jeg vel ha søskenvogn selv?
Eve Luna Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jeg fant barnehage til jenta mi ved å gå på Finn.no - Tjenester. Der annonserer dagmammaer, men også familiebarnehager som får ledig plass. Er kjempefornøyd med vår barnehage. Du kan også prøve barnevaktformidling. De har noen dagmammaer også. Endret 17. februar 2009 av May Helen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå