Gjest =D Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 hei jeg visste ikke helt hvor jeg skulle spørre om hjelp, så da tenkte jeg å ta det her... Jeg vil reise med buss/tog til oslo,og lurer på om jeg som student på vidergående kan få rabatt med det vanlige buss kortet som jeg har fått fra skolen?
Gummiloppa Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Ja, det skal da gå det... Har alltid funka for meg i hvertfall
Morgause Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Hvorfor i all verden spør du her og ikke i billettluka?!
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Hvorfor i all verden spør du her og ikke i billettluka?! Jeg sa at jeg ikke viste hvor jeg skulle spørre om hjep, derfor jeg spurte her. Men stakkars deg da, som måtte oppleve at noen postet feil og at det plaga deg så mye at du måtte grine over det. neida...eller jo, egentlig...Grineunge
Krista83 Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Vi hadde egne skolebevis da vi vikk på vgs. Og her var ikke busskortene gyldige som noe bevis på at vi gikk på skolen og var studenter...
Miel Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Du må vise fram skolebeviset, det holder ikke med en annen billett, selv om de ser at du har fått studentrabatt på den.
Morgause Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Jeg sa at jeg ikke viste hvor jeg skulle spørre om hjep, derfor jeg spurte her. Men stakkars deg da, som måtte oppleve at noen postet feil og at det plaga deg så mye at du måtte grine over det. neida...eller jo, egentlig...Grineunge Beklager, jeg lot meg sjokkere av hvor fortapte enkelte mennesker er i hverdagen.. Skal ikke skje igjen. Jeg trodde jo liksom atte det var ganske åpenlyst å spørre om billett- og rabattrelaterte spørsmål ved f.eks en stasjon, men jeg innser jo at for enkelte er ikke dette like opplagt.
Pialill Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 Beklager, jeg lot meg sjokkere av hvor fortapte enkelte mennesker er i hverdagen.. Skal ikke skje igjen. Jeg trodde jo liksom atte det var ganske åpenlyst å spørre om billett- og rabattrelaterte spørsmål ved f.eks en stasjon, men jeg innser jo at for enkelte er ikke dette like opplagt. det er jo litt lettere å spørre her da enn å dra ned på stasjonen eller å ringe:P Da jeg gikk på gymnaset betalte jeg 20kr og så printet de ut skolebevis og laminerte det til meg=) men busskort tviler jeg på at funker...
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 Beklager, jeg lot meg sjokkere av hvor fortapte enkelte mennesker er i hverdagen.. Skal ikke skje igjen. Jeg trodde jo liksom atte det var ganske åpenlyst å spørre om billett- og rabattrelaterte spørsmål ved f.eks en stasjon, men jeg innser jo at for enkelte er ikke dette like opplagt. Isåfall er du lett å sjokere, noe som er trist. jeg har angst for både tlf og mennesker (de går jo egentlig i et) derfor jeg prøver å finne de fleste svarene på nettet lei av sånne frekke menensker som deg.. ja, var frekk jeg og, og dte føltes godt
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #11 Skrevet 19. februar 2009 takk for svar dere andre Unnskyld for overdrivelsene dere måtte oppleve, hehe
Morgause Skrevet 20. februar 2009 #12 Skrevet 20. februar 2009 Lykke til med buss- eller togturen hvis du har angst for mennesker, da.. Right.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå