Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg visste ikke helt hvor jeg skulle spørre om hjelp, så da tenkte jeg å ta det her...

Jeg vil reise med buss/tog til oslo,og lurer på om jeg som student på vidergående kan få rabatt med det vanlige buss kortet som jeg har fått fra skolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det skal da gå det... Har alltid funka for meg i hvertfall

Skrevet

Hvorfor i all verden spør du her og ikke i billettluka?!

Skrevet
Hvorfor i all verden spør du her og ikke i billettluka?!

Jeg sa at jeg ikke viste hvor jeg skulle spørre om hjep, derfor jeg spurte her.

Men stakkars deg da, som måtte oppleve at noen postet feil og at det plaga deg så mye at du måtte grine over det.

:tristbla::tristbla::tristbla:

neida...eller jo, egentlig...Grineunge

Skrevet

Vi hadde egne skolebevis da vi vikk på vgs. Og her var ikke busskortene gyldige som noe bevis på at vi gikk på skolen og var studenter...

Skrevet

Du må vise fram skolebeviset, det holder ikke med en annen billett, selv om de ser at du har fått studentrabatt på den.

Skrevet
Jeg sa at jeg ikke viste hvor jeg skulle spørre om hjep, derfor jeg spurte her.

Men stakkars deg da, som måtte oppleve at noen postet feil og at det plaga deg så mye at du måtte grine over det.

:tristbla::tristbla::tristbla:

neida...eller jo, egentlig...Grineunge

Beklager, jeg lot meg sjokkere av hvor fortapte enkelte mennesker er i hverdagen.. Skal ikke skje igjen. Jeg trodde jo liksom atte det var ganske åpenlyst å spørre om billett- og rabattrelaterte spørsmål ved f.eks en stasjon, men jeg innser jo at for enkelte er ikke dette like opplagt.

Skrevet
Beklager, jeg lot meg sjokkere av hvor fortapte enkelte mennesker er i hverdagen.. Skal ikke skje igjen. Jeg trodde jo liksom atte det var ganske åpenlyst å spørre om billett- og rabattrelaterte spørsmål ved f.eks en stasjon, men jeg innser jo at for enkelte er ikke dette like opplagt.

det er jo litt lettere å spørre her da enn å dra ned på stasjonen eller å ringe:P

Da jeg gikk på gymnaset betalte jeg 20kr og så printet de ut skolebevis og laminerte det til meg=) men busskort tviler jeg på at funker...

Skrevet

Isåfall er du lett å sjokere, noe som er trist.

jeg har angst for både tlf og mennesker (de går jo egentlig i et)

derfor jeg prøver å finne de fleste svarene på nettet

lei av sånne frekke menensker som deg..

ja, var frekk jeg og, og dte føltes godt :sjenert:

Skrevet

takk for svar dere andre :)

Unnskyld for overdrivelsene dere måtte oppleve, hehe

Skrevet

Lykke til med buss- eller togturen hvis du har angst for mennesker, da.. Right.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...