Gjest Juju_ Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Lurer på om noen har erfaringer fra www.bebe.com ? Så en kjole i DetNye som var derfra, men har aldri hørt om butikken. de hadde iallfall masse fint!
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Hei! Jeg har ikke erfaring med nettbutikken, men har vært i den ordentlige butikken i usa, og de har helt nydelige klær! Fant masse jeg likte, prisene var vel sånn midt på treet, ikke billig som hm, men ikke for dyre heller. Ellers må jeg påpeke at klærne er av veldig god kvalitet, men veldig mange av plaggene mine derfra kan ikke vaskes, bare renses. Så det bør du være obs på om du kjøper feks hverdagsklær derfra. Husker jeg tenkte å bestille noe derfra etter jeg kom hjem fra usa, men det var så mye knot med forsendelse og sånn, jeg ville gjerne vite på forhånd hvor mye frakten kom på, men det fikk jeg ikke vite uten å legge inn en ordre og trykke bestill. Dette hadde vel noe med at det kom an på hvor mye jeg handlet osv. Men det er ikke sikkert at det er sånn lenger, du kan jo sende dem en mail og høre hvordan det er med internasjonale forsendelser i fht til feks pris.
Gjest samme som over Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Jeg sjekka nå, prøvde å bestille en genser som kostet $59, og da ble frakten $56. Svindyrt med andre ord..
Gjest CookieMonster Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har vært inne på den siden før, men da leverte de ikke til Norge. Gjør de det nå?
Gjest gjest over Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Ja, de har alliert seg med en bedrift som sender pakker internasjonalt. Det står om det på nettsiden. Norge var hvertfall på listen over land som de sendte til, men det ble som sagt veeldig dyrt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå