Gjest Gjest 01 Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg er plaget med kviser,store porer i kinnene.. og har tenkt å prøve proactive solutions. Er det noen som kan si hvordan dette fungere? Venter det i posten en av dagene nå, og er veldig spent! Bruker til vanlig i.d sminke, men synes jeg har fått større porer etter jeg begynte med det? Kan det stemme?? Og i såfall, kan de bli mindre om jeg slutter? Har hørt mye positivt om glo mineral sminke, men er dette det samme som i.d?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har faktisk hørt at ID kan gi større porer, men at det finnes andre merker i mineralsminke som er enda renere og ikke gjør det. Everyday Minerals f eks, men om den ikke gir store porer så synes jeg den fremhever de noe sinnsykt! Anbefaler virkelig ProActive, jeg har pløyd gjennom det meste fra hudpleiere og svidd av tusenlapper for å få bukt på kviseproblemet i årevis, men det er faktisk det som funker best på meg! Føler ikke den har gjort all verdens for de grove porene mine, kanskje de i kinnene har blitt litt mindre, men den har iallefall tatt knekken på ALLE kvisene mine. Og jeg var rimelig kvisete før. Tok noen uker for alt forsvant, og etter det har det ikke poppet opp en eneste kvise, noe som er helt utrolig når det kommer til mitt ansikt. Forskjellige ting funker jo for forskjellige folk, men for meg har faktisk ProActive gjort alt det den lover i den superfanastiske reklamefilmen man lett kan bli litt skeptisk av å se
monkeyhub Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Proactive, er det et kosttilskudd? I så fall; pris og utsalgssted takk! Har prøvd det meste av det apoteket har å tilby, samt gjort utallige endringer av kostholdet, men kvisene forblir...*sukk*
Drua Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 http://www.tvshop.com/NO/products/10200/20898
Hilde Christina Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Proactive ville jeg ikke hatt i nærheten av min hud ihvertfall. Det tørker ut huden ekstremt og funker på samme måte som f.eks. Clerasil, med andre ord ikke akkurat bra.... Du kan merke bedring en stund før du får problemet tilbake, ganger 10. Bruk heller penger på ting du ikke får kjøpt på tvshop, det er en grunn til at det selges der! Ja, du kan absolutt få større porer av ID, er enormt mange som får det, meg selv inkludert. Prøv et annet merke til du finner din favoritt.
Gjest Gjest 01 Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har faktisk hørt at ID kan gi større porer, men at det finnes andre merker i mineralsminke som er enda renere og ikke gjør det. Everyday Minerals f eks, men om den ikke gir store porer så synes jeg den fremhever de noe sinnsykt! Anbefaler virkelig ProActive, jeg har pløyd gjennom det meste fra hudpleiere og svidd av tusenlapper for å få bukt på kviseproblemet i årevis, men det er faktisk det som funker best på meg! Føler ikke den har gjort all verdens for de grove porene mine, kanskje de i kinnene har blitt litt mindre, men den har iallefall tatt knekken på ALLE kvisene mine. Og jeg var rimelig kvisete før. Tok noen uker for alt forsvant, og etter det har det ikke poppet opp en eneste kvise, noe som er helt utrolig når det kommer til mitt ansikt. Forskjellige ting funker jo for forskjellige folk, men for meg har faktisk ProActive gjort alt det den lover i den superfanastiske reklamefilmen man lett kan bli litt skeptisk av å se Takker for svar! Jeg skal kutte ut i.d foundationen med en gang! For nå er jeg overbevist at den er grunnen til at porene mine har blomstret! Mange sier de er blitt uttørket i huden pga. proactive.. har du oplevd dette? Bruker du det hver dag? Ja, reklamefilmen virker jo for god til å være sann! Hihi. Og kan jeg spørre hvilken sminke du bruker til vanlig?
Gjest Gjest 01 Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Proactive ville jeg ikke hatt i nærheten av min hud ihvertfall. Det tørker ut huden ekstremt og funker på samme måte som f.eks. Clerasil, med andre ord ikke akkurat bra.... Du kan merke bedring en stund før du får problemet tilbake, ganger 10. Bruk heller penger på ting du ikke får kjøpt på tvshop, det er en grunn til at det selges der! Ja, du kan absolutt få større porer av ID, er enormt mange som får det, meg selv inkludert. Prøv et annet merke til du finner din favoritt. Ja, jeg hører mange sier dette Men jeg må bare prøve! Er helt desperat. Bruker du mineralsminke? I såfall, hvilken? Har du prøvd proactive? Jeg hører så mye blandet om det..
Hilde Christina Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 ^ På makeupalley.com har produktet fått en karakter på 2,7 av 2060 omtaler... Fatter ikke at du gidder å utsette huden din for de produktene der.
Gjest Gjest 01 Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 ^ På makeupalley.com har produktet fått en karakter på 2,7 av 2060 omtaler... Fatter ikke at du gidder å utsette huden din for de produktene der. Men du har ikke prøvd det selv? Da vil jeg heller høre på noen som har prøvd det Er jo mange som har mye positivt å si om produktene.
Gjest Christabelle Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 Men du har ikke prøvd det selv? Da vil jeg heller høre på noen som har prøvd det Er jo mange som har mye positivt å si om produktene. Ikke hør på andre, du. Prøv selv! : )
Hilde Christina Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 Lagde et innlegg om dette merket i går.... http://www.hildechristina.com/2009/02/proa...t-blir-man.html Og du er klar over at omtalene på MUA er fra folk som faktisk har prøvd produktene? Les der, der har du 2060 ulike meninger å surfe igjennom:)
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #12 Skrevet 18. februar 2009 Takker for svar! Jeg skal kutte ut i.d foundationen med en gang! For nå er jeg overbevist at den er grunnen til at porene mine har blomstret! Mange sier de er blitt uttørket i huden pga. proactive.. har du oplevd dette? Bruker du det hver dag? Ja, reklamefilmen virker jo for god til å være sann! Hihi. Og kan jeg spørre hvilken sminke du bruker til vanlig? Nei, jeg har ikke blitt uttørket i det hele tatt, det er derfor jeg liker ProActive så godt. Har litt tendenser til tørr/sensitiv hud og flere produkter fra f eks MD Formulations har gjort meg ganske stram i maska, svidd eller ikke gitt nok fukt. ProActive kjennes veldig mild ut, og den gir meg mer enn nok fuktighet. Har brukt det litt av og på i over to år. Liker å skifte merker bare fordi jeg er interessert i hudpleie, men får ofte utbrudd når jeg går over til noe annet så jeg havner alltid tilbake på ProActive. Nå har jeg et slags abonnement hvor jeg får det tilsendt i posten annenhver mnd. Supplerer av og til med litt fuktighetskrem fra Dermalogica, da ProActive-kremen har en tendens til å gå tom før ny sending. Har også lest blandede mottagelser av produktet, men det kan jo ha litt med at folk har forskjellige hudtyper. For meg så funker det fantastisk. Reklamen kan jo skremme bort hvem som helst, og jeg var ekstremt skeptisk til å handle kosmetikk fra TVShop, men jeg fikk det anbefalt av ei venninne som gikk fra pizzatryne til plettfri hud på 3-4 uker. Har også lest mange gode mottagelser, i USA er det jo omtrent obligatorisk for kvisetryner og har vært redningen for veldig mange. Jeg bruker Proactive daglig ja, morgen og kveld. Ansiktsmasken et par ganger i uka. Har brukt ID mineralsminke i noen år, vært innom Everyday Minerals en stund og har en foundation fra Dermalogica som jeg liker (føles mer ut som farget dagkrem). Men nå har jeg fått så bra hud at jeg kan gå uten foundation, så jeg gjør gjerne det når jeg ikke skal noe spesielt
Gjest Gjest 01 Skrevet 18. februar 2009 #13 Skrevet 18. februar 2009 Nei, jeg har ikke blitt uttørket i det hele tatt, det er derfor jeg liker ProActive så godt. Har litt tendenser til tørr/sensitiv hud og flere produkter fra f eks MD Formulations har gjort meg ganske stram i maska, svidd eller ikke gitt nok fukt. ProActive kjennes veldig mild ut, og den gir meg mer enn nok fuktighet. Har brukt det litt av og på i over to år. Liker å skifte merker bare fordi jeg er interessert i hudpleie, men får ofte utbrudd når jeg går over til noe annet så jeg havner alltid tilbake på ProActive. Nå har jeg et slags abonnement hvor jeg får det tilsendt i posten annenhver mnd. Supplerer av og til med litt fuktighetskrem fra Dermalogica, da ProActive-kremen har en tendens til å gå tom før ny sending. Har også lest blandede mottagelser av produktet, men det kan jo ha litt med at folk har forskjellige hudtyper. For meg så funker det fantastisk. Reklamen kan jo skremme bort hvem som helst, og jeg var ekstremt skeptisk til å handle kosmetikk fra TVShop, men jeg fikk det anbefalt av ei venninne som gikk fra pizzatryne til plettfri hud på 3-4 uker. Har også lest mange gode mottagelser, i USA er det jo omtrent obligatorisk for kvisetryner og har vært redningen for veldig mange. Jeg bruker Proactive daglig ja, morgen og kveld. Ansiktsmasken et par ganger i uka. Har brukt ID mineralsminke i noen år, vært innom Everyday Minerals en stund og har en foundation fra Dermalogica som jeg liker (føles mer ut som farget dagkrem). Men nå har jeg fått så bra hud at jeg kan gå uten foundation, så jeg gjør gjerne det når jeg ikke skal noe spesielt Åhh, jeg kan knapt vente med å prøve proactive!! Fikk melding om at den var kommet idag, så jeg henter den i morgen. Selv om den ikke funker, så har jeg hverfall prøvd.. og det skader jo ikke Jeg kan ikke forestille meg å gå ut uten sminke.. jeg går ikke til postkassen engang! Så når du har så mye positivt å si føler jeg et håp i det fjerne! Hehe. Skal si hvordan det går, jeg Så bare krysser jeg fingrene!!
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 19. februar 2009 #14 Skrevet 19. februar 2009 Ja, Proactive fjerner kvisene helt, huden blir drit fin av den ;-) Men mensenkvisene kommer og går fortsatt, heh..
Gjest Gjest_Mina Skrevet 19. februar 2009 #15 Skrevet 19. februar 2009 Hei Dette hørtes spennende ut. Hva koster frakt fra Tv-shop? Er det noen som har prøvd å sende noe i retur eller stoppet etter en levering? Er dette enkelt?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #16 Skrevet 19. februar 2009 for store porer anbefaler Rejuvi behandling-best behandling som jeg fikk var i Oslo http://www.spamiami.no det var medisinsk hudpleie. på denne kliniken har de glo minerals også
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #17 Skrevet 20. februar 2009 De største problemene med Proactive kommer nå du slutter å bruker det eller tar en pause. Enorme kviseutbrudd (også må du kjøpe mer Proactive).
Gjest Gjest 01 Skrevet 20. februar 2009 #18 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har faktisk hørt at ID kan gi større porer, men at det finnes andre merker i mineralsminke som er enda renere og ikke gjør det. Everyday Minerals f eks, men om den ikke gir store porer så synes jeg den fremhever de noe sinnsykt! Anbefaler virkelig ProActive, jeg har pløyd gjennom det meste fra hudpleiere og svidd av tusenlapper for å få bukt på kviseproblemet i årevis, men det er faktisk det som funker best på meg! Føler ikke den har gjort all verdens for de grove porene mine, kanskje de i kinnene har blitt litt mindre, men den har iallefall tatt knekken på ALLE kvisene mine. Og jeg var rimelig kvisete før. Tok noen uker for alt forsvant, og etter det har det ikke poppet opp en eneste kvise, noe som er helt utrolig når det kommer til mitt ansikt. Forskjellige ting funker jo for forskjellige folk, men for meg har faktisk ProActive gjort alt det den lover i den superfanastiske reklamefilmen man lett kan bli litt skeptisk av å se Mente du her at EM også fremhever porene? Eller at EM ikke gjør det, men at ID fremhever de sinnsykt?
Gjest Gjest 01 Skrevet 20. februar 2009 #19 Skrevet 20. februar 2009 Hei Dette hørtes spennende ut. Hva koster frakt fra Tv-shop? Er det noen som har prøvd å sende noe i retur eller stoppet etter en levering? Er dette enkelt? Jeg bestillte på nettet, http://www.proactivsolution.no/ men husker ikke helt hva jeg betalte i frakt :-\ 99,- tror jeg. Betalte 399,- for pakken. Har ikke prøvd å sende tilbake noe, men på siden deres står det; "Prøv Proactiv®Solution i 60 dager. Er du mot formodning misfornøyd med resultatet, sender du bare flaskene tilbake, selv om de er tomme, så refunderer vi hele beløpet."
Gjest Milady Skrevet 20. februar 2009 #20 Skrevet 20. februar 2009 Proactive Solution hudpleieserien er kjempe digg ! Kunne se at de fleste rødhet/kviser gikk bort,i løpet av oly 1 uke ! Så give it a try =) Gratis Gaver ? No panic ! http://www.pointshop.no/?ref=3082450 Klem&nuss<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå