Avalon Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Hei! Jeg har en sjelden gang brukt foundation, men har ennå ikke funnet en som jeg virkelig liker og trives med. Har lyst til å prøve en kompakt foundation, og trenger derfor noen tips. Jeg har ID foundation, men er ikke fornøyd. Tar aldri mye på ansiktet men allikevel legger dette seg som maling i ansiktet mitt. Har ikke lyst på en foundation for å få huden i ansiktet til å se brunere ut, vil bare ha en som kan gjevne ut. Har veldig lys hud, og blir ikke noe særlig brunere på sommeren. Innbilder meg at jeg har blandingshud. Om høsten og vinteren har jeg noen små partier i ansiktet som blir tørrt, og med foundation ser du det veeeldig godt. ID gjør som sagt at det legger seg som maling i ansiktet, og jeg blir skikkelig stiv i huden også. Det har jeg egentlig blitt av alle jeg har prøvd... Min venninne er veldig fornøyd med en kompakt foundation fra Clarins, men akkurat denne typen driver de nå og fjerner fra markedet. Typisk: Så, er det noen som har noen tips til hvilken som kan passe for min hud, og jeg kanskje kan prøve ut? Har sikklet på en del på strawberrynet nå i kveld, men er veldig redd for å velge feil farge. Er jo ikke så lett å finne rett farge via et bilde...
lowli Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Hei! Jeg har en sjelden gang brukt foundation, men har ennå ikke funnet en som jeg virkelig liker og trives med. Har lyst til å prøve en kompakt foundation, og trenger derfor noen tips. Jeg har ID foundation, men er ikke fornøyd. Tar aldri mye på ansiktet men allikevel legger dette seg som maling i ansiktet mitt. Har ikke lyst på en foundation for å få huden i ansiktet til å se brunere ut, vil bare ha en som kan gjevne ut. Har veldig lys hud, og blir ikke noe særlig brunere på sommeren. Innbilder meg at jeg har blandingshud. Om høsten og vinteren har jeg noen små partier i ansiktet som blir tørrt, og med foundation ser du det veeeldig godt. ID gjør som sagt at det legger seg som maling i ansiktet, og jeg blir skikkelig stiv i huden også. Det har jeg egentlig blitt av alle jeg har prøvd... Min venninne er veldig fornøyd med en kompakt foundation fra Clarins, men akkurat denne typen driver de nå og fjerner fra markedet. Typisk: Så, er det noen som har noen tips til hvilken som kan passe for min hud, og jeg kanskje kan prøve ut? Har sikklet på en del på strawberrynet nå i kveld, men er veldig redd for å velge feil farge. Er jo ikke så lett å finne rett farge via et bilde... Hei! Jeg er selv veldig lys i huden som deg, og det ser veldig dumt ut hvis jeg bruker en tykk foundation. Den beste foundationen jeg har funnet er dream matte mousse http://www.maybelline.co.uk/PRODUCTS/Face/...tte_Mousse.aspx
lenema Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Dream matte mousse fikk jeg utrolig uren hud av!
datajente Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hei! GloMinerals har et kompaktpudder av mineraler, som jeg synes er veldig bra. Det heter GloMinerals Pressed Base og påføres helst med (Flat Top) Kabuki-kost. Det lett å fordele, finnes i mange fargetoner og er mild mot huden. Tone og Vivian fra Idol liker også dette pudderet i følge denne artikkelen. GloMinerals kan du kjøpe/prøve hos ulike hud/hårpleiesalonger, eller kjøpe på Ebay. Endret 17. februar 2009 av datajente
mari4ever Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Hei! GloMinerals har et kompaktpudder av mineraler, som jeg synes er veldig bra. Det heter GloMinerals Pressed Base og påføres helst med (Flat Top) Kabuki-kost. Det lett å fordele, finnes i mange fargetoner og er mild mot huden. Tone og Vivian fra Idol liker også dette pudderet i følge denne artikkelen. GloMinerals kan du kjøpe/prøve hos ulike hud/hårpleiesalonger, eller kjøpe på Ebay. Kompakt foundationen som er perfekt for meg er sheseido smoothing compact foundation ser helt naturlig ut på og dekker perfekt og har eg god mattende effekt. anbefales på det sterkeste:) koster ca 395,-kr på parfymelle
datajente Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Du kan jo sjekke resultatene fra denne testen i Femina, også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå