Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest olenarvik
Skrevet

Venninner beskriver meg som en snill og god gutt. 22 år gammel. Jeg er litt sjenert, men vet at jeg er en god kjæreste.

Ble dumpa for 4 uker siden. Eksen er dritsur på meg fordi jeg ikke ville være pulevennen hennes, istedet for kjæresten (da må jeg jo duge til noe ivertfall...). Hun ville være singel sa hun, men trengte sex.

En uke gikk det før hun fant seg en ny. Jeg hater henne, samtidig som jeg savner henne like mye.

Nå er jeg utrolig langt nede. Har ikke gjort en drit i det siste. Bare glodd på tv hele dagen, og gått på byen og drukket meg dritings i helgene. Men da jeg ikke er noen player akkurat så er det ikke lett å finne seg dame på byen. Ivertfall ikke i denne lille drittbyen her oppe i kalde nord...

Heldigvis har jeg noen veldig gode venner av begge kjønn som stiller opp, men jeg har ikke noen kjæreste lenger :tristbla: . Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, må bare lufte tankene litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg!!

Ble nettopp dumpa selv, det er den verste følelsen i verden. "Trøsten" er at det går over, men det hjelper jo lite når man er midt oppi det. Det har nå gått to uker for meg, og jeg gråter fremdeles rett som det er og han er i hodet mitt med en gang vekkerklokka ringer om morgenen og helt til jeg sovner. Og da drømmer jeg om han. Jeg veksler også mellom å savne han, elske han, hate han, være helt nede og plutselig være litt rolig og balansert igjen. Det går sinnsykt opp og ned, men det har begynt å gå litt mindre ned i det siste.

Du må nesten bare la tiden ordne opp, og forsøke så godt som mulig å distrahere deg selv i mellomtiden. Selv har jeg drukket enorme mengder alkohol, det er visst ikke et bra tips ifølge "ekspertene" men jeg synes det er grei medisin for en stakket stund iallefall. Ellers hjelper det å trene, få en hobby, spise godt, gjøre bra ting for deg selv. Gjør noe du alltid har hatt lyst til, noe som gir deg en god følelse!

Trenger du tyngre skyts så funker det å skrive lister over alle hennes dårlige egenskaper, selv de mest trivielle ting (smattet når hun spiste f eks). Jeg har patetisk nok en på kjøleskapet, og den blir lengre dag for dag. Synes faktisk det hjelper å lese den. Dessuten klarte han å gjøre en siste drittsekk-move rett etter det ble slutt, så jeg har prøvd å kanalisere depresjonen over til raseri heller. Det føles bedre å være sint på han og dermed også litt glad for at det er over, i stedet for å bare være vanvittig lei meg for at han ikke vil ha meg lengre.

Kutt eventuell kontakt med henne, slett henne fra mobiltlf og facebook osv. Konsentrer deg om deg selv og ditt liv. Du er fri til å gjøre hva du vil nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...