Nieve Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg drømte i natt om eksen min, at jeg møtte ham på et hotell(vi har ikke noe kontakt whatsoever in real life), han dro meg med inn på et fellestoalett, der han skulle prøve å ha sex med meg(innpåsliten). Jeg husker jeg tenkte på kjæresten min, om jeg skulle gjøre det, kona til eksen +++ men prøvde å dytte ham vekk. Jeg klarte å komme meg ut av toalettet, og der stod både typen min og kona hans. Det ble masse drama, typen var såra, kona var forbanna...husker ikke mer. Skikkelig ekkelt å drømme sånt... Måtte bare får det ut.
Gjest MissBella Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Ja skjønner at det var litt ekkelt å drømme om han.. Håper du drømmer om noe bedre i natt da!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Jeg drømmte i mange år om eksen min. Han hadde ganske mange psykopatiske trekk og det tok mye ut av meg å komme meg vekk fra ham. Jeg drømmte ganske ofte at jeg traff ham igjen, nå mange år etter, og ble sammen med ham igjen. Dørmmen i seg selv var ikke ekkel, den var lykkelig og jeg var forelsket, men den ekkle følelsen jeg fikk når jeg våknet var grusom. Hver gang jeg drømmte dette var hele dagen etter ødelagt. Jeg tror drømmen representerte så mye den makten han hadde over meg før, og var på ingen måte et uttrykk for at jeg faktisk ønsket dette. En dag i drømmen var jeg på vei inn i samme gamle drøm, på vei hjem til ham. MEN; plutselig fant jeg ut: - "nei, vent litt hver gang jeg går til ham så blir vi bare sammen igjen, og det vil jeg jo ikke jeg vil ha mannen min i stedet, så jeg tror jeg går denne andre veien istedet jeg." Så snudde jeg drømmen i at jeg gikk i et veiskille og tok til venstre i stedet for høyre og vips så drømte jeg om noe helt annet. Jeg var veldig fornøyd da jeg våknet og jeg tror faktisk nesten ikke jeg har drømt denne vanlige drømmen siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå