Spent brud Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i hvite cowboyboots (heslt uten svart/mørk såle)? Vi skal ha vår egen vri på brudevalsen og da trenger vi boots
Neytiri Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 På ebay.com finnes det utrolig mange boots. Skriv in white cowboy boots! Har dere tenkt line dancing eller?
Spent brud Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 På ebay.com finnes det utrolig mange boots. Skriv in white cowboy boots! Har dere tenkt line dancing eller? Linedance ja... :-) Samboer digger country (jeg er ikke så begeistret) men det er tross alt begges bryllup... Blir morsomt, for vi skal begynne med en helt ordinær vals.... og deretter gå over til kjapp linedance... håper det blir bra ihvertfall...
Neytiri Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 oiii sååå moro!!!! Har aldri gjort det før, men det ser kjempegøy ut. Tror faktisk gutta syns det er gøy å freek´e helt ut...tihiii vi skal selv danse først vals og så bytte over til noe gøy!
Solstrålejenta Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Artig! Ser det er en på finn som selger hvite brudestøvletter. Vet ikke om det kvalifiserer som cowboyboots, men...
samie Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Linedance ja... :-) Samboer digger country (jeg er ikke så begeistret) men det er tross alt begges bryllup... Blir morsomt, for vi skal begynne med en helt ordinær vals.... og deretter gå over til kjapp linedance... håper det blir bra ihvertfall... Så utrolig bra!!! Har lyst til å lage en alternativ bryllupsvals vi også. morsomt å overraske gjestene. Tror ikke de venter det i hvertfall. Litt fart og moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå