Gå til innhold

Hvit kjole til forlover?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva synes dere om å ha hvit kjole til forlover? Var ute å kikket på kjoler i dag, da vi kom over disse kjolene. Begge var hvite og hadde noen like detaljer. Det skal sies at begge er brudekjoler, men at den ene er en kort versjon og litt annerledes.

http://photos-c.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc...836362_5429.jpg

http://photos-e.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc...836364_5723.jpg

Hva synes dere om at forlover har hvit lignende kjole? Hun har selvsagt tenkt å kombinere den korte, hvite kjolen med en mer dominerende farge på f.eks. smykker, veske, sjal, hårpynt, osv.

IMG-tag fjernet - Aniria - Mod -

Endret av Aniria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg syns ikke det gjør seg.. EVt at kjolen til forlover er i en annen farge om man får det? Bruden er ene og alene den som skal ha hvit kjole i et bryllup spør du meg. (med unntak av små barn..).

Skrevet
Hva synes dere om å ha hvit kjole til forlover? Var ute å kikket på kjoler i dag, da vi kom over disse kjolene. Begge var hvite og hadde noen like detaljer. Det skal sies at begge er brudekjoler, men at den ene er en kort versjon og litt annerledes.

Hva synes dere om at forlover har hvit lignende kjole? Hun har selvsagt tenkt å kombinere den korte, hvite kjolen med en mer dominerende farge på f.eks. smykker, veske, sjal, hårpynt, osv.

Jeg personlig hadde ikke likt at min forlover hadde hatt hvit kjole, men om du sybes det er greit så spiller det vel ingen rolle..

Likte veldig godt den korte kjolen- Akkurt noe sånt jeg kan tenke meg selv,hvor er den fra? har du sett den i "virkligheten " eller bare på nett??

Skrevet

Jeg synes også kun bruden skal være hvit! Det var det eneste kriteriet jeg hadde til min forlover, ellers får hun velge og vrake som hun vil.

Skrevet

Er enig med de andre her....KUN bruden skal ha hvit kjole.....

Er vel mulig å finne en fin kjole som det der i en annen farge. Hadde ikke ønsket min i hvit kjole, og ihvertfall ikke en som var såpass lik min brudekjole.

Unskyld at eg sier det, men det er vel BRUDEN som står i fokus den dagen.

Men til slutt syns eg at det er ditt valg, syns du det er fint så go for it :)

Skrevet
Jeg personlig hadde ikke likt at min forlover hadde hatt hvit kjole, men om du sybes det er greit så spiller det vel ingen rolle..

Likte veldig godt den korte kjolen- Akkurt noe sånt jeg kan tenke meg selv,hvor er den fra? har du sett den i "virkligheten " eller bare på nett??

Den er fra Ellis Bridals og er alldeles nydelig i virkeligheten.

Gjest hopeful
Skrevet (endret)

Hvitt er brudens farge syns jeg!

Evt brudepiker, dersom man har det. Er jo så mange andre farger å velge mellom:)

Vil jo ikke at senile tante Olga skal ta feil av hvem som er bruden, når hun har fått tre bayleis innabords;)

Endret av hopeful
Skrevet

Hvis du synes det er greitt, så go ahead! Jeg hadde ikke synes det var greitt at forloveren min gikk i brudekjole i bryllupet mitt. Og jeg regner med at flere av gjestene hadde reagert på det også.

Skrevet

jeg ville reagert på hvit brudekjole på forloveren både om jeg var bruden, forloveren selv eller bare gjest.

for meg er det igrunnen fint at bruden skiller seg LITT fra de andre gjestene, noe som ikke betyr at forloveren ikke kan ha en aldeles nydelig kjole, men ikke hvit brudekjole bare.

dersom både du som brud og hun som forlover, synes det er helt glimrende, så er det jo uansett opp til dere. :) Men det kan godt komme reaksjoner, og det er nok tenkelig at disse reaksjonene "rammer" din forlover. ;)

selv ville jeg nok hevet ett øyebryn og lurt på om denne forloveren kanskje hadde bommet litt vel.

Skrevet
jeg ville reagert på hvit brudekjole på forloveren både om jeg var bruden, forloveren selv eller bare gjest.

for meg er det igrunnen fint at bruden skiller seg LITT fra de andre gjestene, noe som ikke betyr at forloveren ikke kan ha en aldeles nydelig kjole, men ikke hvit brudekjole bare.

dersom både du som brud og hun som forlover, synes det er helt glimrende, så er det jo uansett opp til dere. :) Men det kan godt komme reaksjoner, og det er nok tenkelig at disse reaksjonene "rammer" din forlover. ;)

selv ville jeg nok hevet ett øyebryn og lurt på om denne forloveren kanskje hadde bommet litt vel.

Men brudgommen går som oftest i dress etc. lik mange av gjestene. Ingen som hever øyenbryn da... Nei, gå for det dere ønsker selv sier jeg. Det er jo bare tradisjon, ingen som fengsler dere for å bryte den (bortsett fra her på kg da.. :fnise:

Skrevet
Men brudgommen går som oftest i dress etc. lik mange av gjestene. Ingen som hever øyenbryn da... Nei, gå for det dere ønsker selv sier jeg. Det er jo bare tradisjon, ingen som fengsler dere for å bryte den (bortsett fra her på kg da.. :fnise:

De aller fleste bryllupene jeg har vært i, har brudgommen hatt enten kjole og hvitt eller sjakett (aner ikke hvordan det skrives), mens de fleste gjestene går i dress, så det er vel ikke nødvendigvis uvanlig at også brudgommen pynter seg mer en den gjengse gjesten.

og det er ingen, som jeg kan se, som sier at dersom både brud og forlover føler det komfertablet med forlover i hvit brudekjole, så skal de ikke gjøre det fordi vi synes noe annet.

TS spør hva vi synes, det må være lov å svare. Jeg tror faktisk at dersom du hadde spurt akkurat det samme spørsmålet ute på gata, så hadde du fått samme svar som her på kg. ;)

Skrevet

Forloveren min hadde hvit kjole, men den var ikke så brudete som de som linkes til her. Det slo meg uansett aldri som noe problem.

Det jeg imidlertid ville tenkt litt gjennom, er om det vil bli mye snakk om forloveren din og kjolen hennes om den ser veldig brudete ut. Det kan bli litt ubehagelig for henne. Men ellers er det jo opp til deg og dere hva dere vil gjøre.

Skrevet

Jeg hadde hvit kjole i et bryllup. Jeg var riktignok ikke forlover, men "vanlig"gjest. Jeg burde sikkert visst bedre, men lignet jo ikke en brud.

Skrevet (endret)

Jeg synes heller ikke at det er noe problem at forlover har hvit kjole, men de du linket til ser fullstendig ut som brudekjoler. Slik jeg ser det er det bare en som skal se ut som brud, og jeg tror andre vil reagere på det. Jeg vet at jeg ville. Men dere gjør nå som dere vil, er det greit for dere så spiller det jo ingen rolle hva andre tenker og mener.

edit: når det er sagt, så kan det godt hende at den korte hvite kjolen kan fungere greit hvis hun, som du sier, kombinerer den med farger. Det er forøvrig en skikkelig tøff kjole. Den lange kjolen er helt "brud" for meg og jeg kan umulig se for meg en forlover i den. :)

Endret av Phaedra
Skrevet

Jeg synes ikke forloveren kan ha hvit kjole, det er det kun bruden som skal ha.

Gjest Lille Bie
Skrevet

Forloveren din kunne til nød ha brukt den første (korte) kjolen, men jeg ville aldri latt forloveren min gå i den andre! Den var veeeeldig brudete, og som -hopeful skriver over meg her- folk som blir litt pussa kan jo finne på å ta feil av dere ut i de små timer.. Og DET kunne nok blitt litt pinlig :ler:

Skrevet

Jeg forsto det slik at bruden skulle ha den lange brudekjolen, og forloveren den korte brudekjolen.

Skrevet

Jeg mener at det ville være dumt av din forlover å gå i hvit kjole. Kan lett bli snikksnakk, og det er verken hyggelig for deg eller forlover. Det er heller ikke skikk og bruk i bryllup. Hun kan lett bli like fin som deg i en slik kjole, og det vil du vel ikke at hun skal være? Men en lignende kjole i en annen farge hadde vært fint :)

Skrevet

Oi, med de kjolene der ville forloveren blitt hotere enn bruden... Det er vel ikke meningen?? :-P

Du må jo ikke følge tradisjonen hvis du ikke vil, Beckhams hadde vel hele brudefølget sitt i hvitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...