Støvletthæl Skrevet 16. februar 2009 #1 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei! Jeg har ikke hatt mulighet til å se på Home and away siden januar, og lurer litt på hva som har skjedd? Noen som gidder å ta en rask oppdatering? Hehe, trenger ikke å være så veldig detaljert, men bare så jeg får vite hva som har skjedd. NB! Altså bare hva som har blitt sendt i Norge!!! Som den Home og away-nerden jeg er vil jeg ikke vite hva som kommer til å skje... På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 17. februar 2009 #2 Del Skrevet 17. februar 2009 Sally ble knivstukket av Rocco. Det gikk bra. Rocco ble drept.Og Ric ble arrestert for drapet siden han dro til huset hvor Rocco oppholdt seg. Det var broren til Rocco, Johnny, som ga adressen til Ric. Det var også han som fikk en til å ta livet av Rocco. Men han fikk inn en opptaker hvor han fikk johnny til å tilstå at han hadde fått Rocco drept. Beth har reist til europa for å besøke noen av barna. Jack er blitt sammen med ei som heter Sam. Hun var fysoterapetuen til Jack. De skal åpne en ny fløy på sykehuset som skal kalles Flynn Saunders. Det var Brad sin ide. Det er noe av det jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. februar 2009 #3 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Sally ble knivstukket av Rocco. Det gikk bra. Rocco ble drept.Og Ric ble arrestert for drapet siden han dro til huset hvor Rocco oppholdt seg. Det var broren til Rocco, Johnny, som ga adressen til Ric. Det var også han som fikk en til å ta livet av Rocco. Men han fikk inn en opptaker hvor han fikk johnny til å tilstå at han hadde fått Rocco drept. Beth har reist til europa for å besøke noen av barna. Jack er blitt sammen med ei som heter Sam. Hun var fysoterapetuen til Jack. De skal åpne en ny fløy på sykehuset som skal kalles Flynn Saunders. Det var Brad sin ide. Det er noe av det jeg husker. Lucas og Belle ble sammen, og Drew ble sammen med en jente som heter Lisa. Nå er imidlertid Drew og Belle sammen igjen, og Lucas er rasende på dem begge to. Matilda og Ric er sammen (men det skjedde kanskje før jul? :klø: ) Kit sin kjæreste fra universitetet har kommet til byen, og han vil være sammen med Kit til tross for at hun skal ha barn med Kim. Martha er helt umulig etter at det ble hun slo opp med Ashton. Hun fant ut at hun var gravid med ham, og tok abort. Søsteren til Amanda er i byen og er ute etter hevn for bilulykken for mange år siden. Det ble slutt mellom Cassie og Macca etter at han slo henne. Nå kommer jeg ikke på mer. Endret 17. februar 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå