Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flørtet med en fyr som har samboer og jeg er klar over at jeg burde holdt meg langt unna ham. Sitter og synes synd på henne som ikke vet hva han gjør på jobb. Han jobber ukes skift på en båt og jeg møter ham ganske ofte. Vi kommer godt overens, trodde jeg.. Jeg brøt bokstavelig talt kontakten med ham da jeg fikk vite at alt bare var en flørt for ham (han mente selv at han kun var ute etter vennskapelig flørt). Jeg snakket ikke med ham, overså ham totalt, følte det rett og slett ubehagelig etter denne situasjonen med at han har samboer. Han er ca 20 år eldre enn meg, vi har flørtet ganske heftig tidligere, noe han for litt siden sa var en tabbe fra hans side.

Har lenge gått og vært såret og sint på ham, og det vet han. Han vet at jeg er interessert i ham, så jeg skjønner ikke hvorfor han gjør dette:

Her i helga møttes vi igjen, jeg overlegen som vanlig. Gikk rett forbi ham og var kjempestolt over at jeg endelig greier å behandle ham som luft. Vi har hatt kontakt på sms, uten noen form for flørt. Litt har det vært, men ikke noe som kunne føre til uakseptable ting pga hans samboer.

Så.. noen timer etter sendte han meg en melding og spurte hvorfor jeg er så j.... overlegen når du reiser med oss? Jeg svarte som sant var at han har behandlet meg som om jeg ikke eksisterer når andre er i nærheten. Han hilser ikke eller noe. Stille ble det etter jeg sendte meldingen..

Så skrev han tilbake dagen etter at det er sånne som meg som gjør at han ikke kjeder seg på jobb. Jeg spurte hva "sånne som meg" betydde og fikk til svar at det var søte jenter som trener dans (jeg trener hip hop, og har nevnt det for ham). Har sett at han ser meg langt inn i øynene (fester blikket).

I går møtte jeg ham igjen, og gjett.. jeg prøvde å få kontakt med ham, men da overså han meg. Jeg sendte ham en melding og spurte: "Og du sa jeg er overlegen?" Jeg fikk ikke noe svar..

Hva er dette for slags oppførsel?? Hva feiler det ham? Hvorfor blir han sur så snart jeg overser han, selv om han vet at jeg er skuffet over ham? Burde ikke han skjønne at jeg ble såret?

Det at han er sur/fornærmet og han sliter med å få kontakt med meg, kan det tyde på at han er forelska, men er for feig til å innrømme det? Det virker som om han har to ansikter. Hvis han nå er sur fordi jeg ikke gidder se på ham eller prate med ham, hvorfor har han da selv gått rundt og oversett meg?

Har selv tenkt å bare overse ham neste gang vi møtes, han skal få jobbe for å få kontakt med meg. Jeg har ikke tenkt å hoppe så snart han sier hopp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeeeh, hva er det du egentlig vil ha fra han da?

Ha et forhold til han mens han har samboer?

Glem han!

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Eeeeh, hva er det du egentlig vil ha fra han da?

Ha et forhold til han mens han har samboer?

Glem han!

Nei, jeg vil ikke ha et forhold til ham. Fordi jeg vet at han ville gjort akkurat det samme mot meg om jeg var i et forhold til ham.

Vil ha et svar, men får ikke noe fra ham for han er mann.. Så jeg får spørre hjernekrymperen min, for han er en av grunnene til at jeg er der. Fatter bare ikke hvorfor han blir så sur når jeg overser ham, når han selv har behandlet meg som luft. Da skulle det jo ikke være noen big deal å bare fortsette å overse meg, men i stedet blir han snurt når jeg har tatt det valget å bare glemme ham. Ble det for mye for stoltheten hans at jeg ikke bryr meg lengre?

Skrevet

Herregud... Hvor gammel er du egentlig? Du fremstiller deg selv som en evneveik fjortis..

Han er bare ute etter underholdning mens han er på jobb ofc.. Han driter jo i deg.. Men du driter tydeligvis ikke i han.. Skaff deg litt selvrespekt a!

Skrevet
Hva er dette for slags oppførsel?? Hva feiler det ham? Hvorfor blir han sur så snart jeg overser han, selv om han vet at jeg er skuffet over ham? Burde ikke han skjønne at jeg ble såret?

Har driter rett og slett i om du blir såret. Han ønsker deg for å slippe å kjede seg på jobb, ikke noe annet. Du er ikke en person for ham, bare et objekt som han kan lyse litt opp i hverdagen fordi du medbringer spenning og ikke fordi du er deg.

Videre vet han jo at han kan huke deg inn med å bare gi deg et lite fint ord, for så å behandle deg som dritt. Så han kommer til å fortsette å holde på deg med å sende en liten søt sms i ny og ne for å holde interessen og spenningen oppe, mens han fotsatt kan behandle deg som dritt fordi han rett og slett på ingen måte bryr seg om deg.

Harde ord ja, men han har ikke gjort noe for å motbevise at dette er tilfellet. Og desverre for deg er du dum nok til å bite på... hver gang.

Skrevet

du trenger ikke å kaste bort energi på en slik mann ! altfor gammel..

Skrevet
Nei, jeg vil ikke ha et forhold til ham. Fordi jeg vet at han ville gjort akkurat det samme mot meg om jeg var i et forhold til ham.

Vil ha et svar, men får ikke noe fra ham for han er mann.. Så jeg får spørre hjernekrymperen min, for han er en av grunnene til at jeg er der. Fatter bare ikke hvorfor han blir så sur når jeg overser ham, når han selv har behandlet meg som luft. Da skulle det jo ikke være noen big deal å bare fortsette å overse meg, men i stedet blir han snurt når jeg har tatt det valget å bare glemme ham. Ble det for mye for stoltheten hans at jeg ikke bryr meg lengre?

Jepp, det og makt. Han liker å ha makta, det har han ikke nå. Hvis/når du blir myk igjen, så har han oppnådd det han ville.

Skrevet

Hvis jeg ikke tar feil, har du skrevet om dette i tråder her på KG tidligere også? For mange måneder siden, ikke sant?

Jeg skjønte ingenting da, og skjønner ingenting nå.

Men det er sikkert bare meg. Egentlig er alt kjempelogisk.

Skrevet
Har driter rett og slett i om du blir såret. Han ønsker deg for å slippe å kjede seg på jobb, ikke noe annet. Du er ikke en person for ham, bare et objekt som han kan lyse litt opp i hverdagen fordi du medbringer spenning og ikke fordi du er deg.

Videre vet han jo at han kan huke deg inn med å bare gi deg et lite fint ord, for så å behandle deg som dritt. Så han kommer til å fortsette å holde på deg med å sende en liten søt sms i ny og ne for å holde interessen og spenningen oppe, mens han fotsatt kan behandle deg som dritt fordi han rett og slett på ingen måte bryr seg om deg.

Harde ord ja, men han har ikke gjort noe for å motbevise at dette er tilfellet. Og desverre for deg er du dum nok til å bite på... hver gang.

Det der er så jævlig sant... og jeg blir så lei meg

Skrevet

Hvorfor kunne du ikke bare fortsette å oppføre deg som at han var luft? Hva gikk galt?

Hvis du vil gi han spenning i hverdagens hans, værsågod, men det blir på din bekostning.

Skrevet

Fortell ham at du har fortalt om dere til foreldrene dine og alle du kjenner på jobb og ellers.

Da pleier de utro mennene å slutte å ta kontakt. :-)

Skrevet
Herregud... Hvor gammel er du egentlig? Du fremstiller deg selv som en evneveik fjortis..

Han er bare ute etter underholdning mens han er på jobb ofc.. Han driter jo i deg.. Men du driter tydeligvis ikke i han.. Skaff deg litt selvrespekt a!

du trenger ikke svare henne så sykt frekt!

du kan ikke vite hvordan han tenker, det kan jo være han er interessert, men at han ikke tar det videre pga samboeren!

Skrevet

Jeg er ikke helt med på hva du egentlig vil ha av ham... Men hva er poenget? Det er jo tydelig at du bare er en lek for ham, så lek tilbake eller la ham være.

Du går til psykolog pga ham..? Fordi?

Skrevet
Jeg er ikke helt med på hva du egentlig vil ha av ham... Men hva er poenget? Det er jo tydelig at du bare er en lek for ham, så lek tilbake eller la ham være.

Du går til psykolog pga ham..? Fordi?

Signerer! Hvorfor tenke på ham? Enten ignorerer du ham eller så er du med på leken. Det er jo tydelig at han ikke har noen intensjon (eller lyst for den saks skyld) å gjøre noe mer. Han har det sikkert bra med samboeren sin, og trives med det.

Skrevet

Utifra det du skriver så er det ganske opplagt at han kun ser på deg som et ligg (når det passer han). Hvorfor skal han behandle deg som en venn eller kjæreste når du kun er ei han går til for å ligge med? Han har ingen interesse å vise offentlig at han omgås med deg, typisk gutter å oppføre seg slik når man treffer på ens såkalte "fuckfriend". Fyren eier ikke et snev av respekt for deg, og om iallefall du selv har noe respekt for deg selv så bør du droppe all kontakt med denne fyren.

Åja, og for å ikke nevne at han har en kjæreste. Bare det alene burde få deg til å holde deg unna.

Skrevet
Utifra det du skriver så er det ganske opplagt at han kun ser på deg som et ligg (når det passer han). Hvorfor skal han behandle deg som en venn eller kjæreste når du kun er ei han går til for å ligge med? Han har ingen interesse å vise offentlig at han omgås med deg, typisk gutter å oppføre seg slik når man treffer på ens såkalte "fuckfriend". Fyren eier ikke et snev av respekt for deg, og om iallefall du selv har noe respekt for deg selv så bør du droppe all kontakt med denne fyren.

Åja, og for å ikke nevne at han har en kjæreste. Bare det alene burde få deg til å holde deg unna.

For å få en ting klart! Jeg er ikke ei han har, kommer til eller ever får noen sjanse til å ligge med. Det har ALDRI vært aktuelt å ligge med ham fordi jeg vet han har en samboer hjemme. Vel, han ser på meg som en lek, jeg har innsett det og prøver å glemme ham. Derfor overser jeg ham. Han tar ikke et hint og blir sur når jeg konfronterer ham med det? Hvorfor? Jo, fordi jeg har styrke nok til å si ifra og han føler seg avvist.

Visse folk her prøver å trykke det inn med teskje at han leker med meg. Jeg har skjønt det for lenge siden, var ikke derfor jeg skrev her. Men har funnet svaret selv nå..

Sendte han nettopp en melding om at jeg tror det er best vi ikke har kontakt. Dermed har jeg nok en gang sagt ifra. Fikk svar tilbake i løpet av to minutter med: "Nåh?" Som i "Hvorfor ikke?"

Skrevet

Jeg skulle ønske det her forumet ble brukt til bittelitt mer fornuftige ting,jeg..

Jeg mener, det er ganske tydelig at han ikke er interessert og du "liksom" er klar over dette, så hvorfor poste enda en mld med hva han har svart på mld du har sendt han? Hva har det å si hva han svarer, om du er ferdig med det så er du ferdig med det. er det ikke over da??

ikke for å såre noen men har du seriøst ikke noe mer fornuftig å bruke tenketanken din på...? eller er du kanskje bare veldig ung..? isåfall er det ikke noe diss, bare at da skjønner jeg det litt bedre..

Skrevet

Jeg skjønner fortsatt ikke hva du vil med han.

Du vil ikke ha et forhold med han, du vil ikke ha sex med han, og du kuttet han ut når du fant ut at han bare ønsket å ha deg som en flørt?

Høres ut som om du er såret men ikke tør å innrømme det.

Skrevet

Ok, så når du behandler han som luft så er det greit. Så fort han gjør det samme så spør du "hva slags oppførsel er dette?"

Da spør jeg deg, hva slags oppførsel er DETTE?

Skrevet
Jeg skjønner fortsatt ikke hva du vil med han.

Du vil ikke ha et forhold med han, du vil ikke ha sex med han, og du kuttet han ut når du fant ut at han bare ønsket å ha deg som en flørt?

Høres ut som om du er såret men ikke tør å innrømme det.

Jo da, jeg er såret, og hadde du giddet å bruke det lille hodet og fornuften din til å lese helt i begynnelsen av tråden, hadde du fått med deg at jeg har innrømmet at han har såret meg. Det har jeg sagt til ham, og at jeg ikke ønsker kontakt. Likevel fortsetter han. Hva skal jeg da gjøre? Slå til ham??

For min del er dette avsluttet tråd, er jo ingen her som har vett nok til å prate på en fornuftig måte i stedet for å kjefte folk huden full..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...