Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har kjøpt meg et highlighter-produkt, High Beam fra Benefit cosmetics (skal visst være det beste), som er en ren highlighter, ikke en "tryllepenn" man bruker under øynene f.eks. Men hvordan bruke jeg den da? Oppå kinnbeina og øyenbryns-beina iflg. pakken, men hvor er øyenbrynsbeina? Kan jeg bruke den andre steder (mener å ha lest noe om at highlighter midt på nesen forminsker)?
desert_rose Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 prøv deg fram! er du lett på hånden kan du bruke den nesten overalt i ansiktet, der du ønsker å framheve. Øyenbrynsbeinet ligger rett under øyebrynet, over øyelokket. er fint å ha litt highlighter der samt trekke fargen litt ut og gjerne ha litt over øyenbrynet også. husk å blande ut godt slik at det ser naturlig ut. har ingen skikkelige hightlightere, kun noen gull og lyse transparente øyenskygger som jeg bruker litt i kinnbeina ol. gøy å eksperimentere med lys/skygge og konturlegging (du finner mye på youtube feks;)
Quirky Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har Benefits High Beam jeg også, og elsker den. Bruker den på kinnbeina, i øyekrokene og på øyenbrynsbenet. Den kan visst også blandes i fuktighetskrem for å gi glød over hele ansiktet, det har jeg ikke prøvd, siden jeg har Bare Minerals Mineral Veil feather light til det bruk. High Beam er et sånt produkt du ikke visste at du trengte, men, etter å ha sett for en forskjell det kan gjøre (og fått komplimenter fra andre), kan du ikke leve uten det.
desert_rose Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Her er et eksempel..~en veldig naturlig look.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå