Gjest Ts Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg er en 24 år gammel jente som har et stort problem: for meg er sex vondt. Uansett hvor langt forspill vi har er det i begynnelsen vanskelig å få den inn og jeg har vondt under nesten hele akten. I tillegg til dette er jeg også veldig lite følsom nedentil, ved oralsex føler jeg mer eller mindre ingenting, og jeg får bare orgasme med min mx fighter. Dette føler jeg som et stort problem som hemmer meg, og som nok er hovedgrunnen til at jeg er singel. Jeg ønsker meg nemlig en kjæreste og jeg er ute i datingens verden, men jeg tror at jeg ikke klarer å knytte meg til noen fordi jeg er redd for hvordan de skal reagere hvis jeg forteller dem dette (jeg har aldri fortalt det til noen og er redd for å gjøre det). Er det noen som vet om noe jeg kan gjøre for å forandre dette? Jeg har så lyst til at sex skal være deilig! Jeg har så lyst itl å ha lyst på sex ofte! Jeg har så lyst til å ikke føle at det er noe i veien med meg og tenke at ingen vil ha meg som er sånn... Hjelp...!
Seth Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Et lite spørsmål: Hvordan kan sex være vondt når du også sier at du har liten følelse nedentil? Skjønner ikke helt den...
Gjest Ts Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Jeg skulle gjerne visst det selv... jeg er lite følsom utenpå (klitoris, kjønnsleppene) mens inni gjør det vondt... og jeg hater kroppen min for at det er sånn
Veronica88 Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Jo mer du kjemper imot, jo verre er det jo. Hvis du ligger og tenker "ååh dette kommer til å gjøre vondt", ja vet du hva, da blir det vondt også! Prøv å slapp av. Bruk glidemiddel, kan være du ikke er våt nok, da er det ihvertfall vondt, avslappet eller ei. Jegsynes heller ikke jeg kjenner så mye der nede uten å være våt nok.. Det du trenger er en fast partner som du kan slappe av med, one night stands osv er ikke helt det rette for det. Kan jeg bare spørre hvor mange ganger du har hatt sex med en mann? Det gjør ofte veldig vondt de første gangene, og jeg føler også at det gjør veldig vondt med engang når det er lenge siden sist. Det trenger ikke å være kroppen din sin feil! Du må bare bruke ting litt mer
Gjest Wind Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Det kan ikke være vaginisme, eller hva det nå heter?
~banshee Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Det kan ikke være vaginisme, eller hva det nå heter? Vaginisme??? Wtf er det?
Pest Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Vaginisme??? Wtf er det? Google, wtf er det? http://www.google.no/search?q=Vaginisme&am...lient=firefox-a
Gjest Wind Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Vaginisme??? Wtf er det? Det var da voldsomt til utbrudd. http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=502272
~banshee Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Det var da voldsomt til utbrudd. http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=502272 Hehe, sorry, det var ikke meningen å virke så forskrekket... Jeg bare lurte på hva det var, har ei venninne som kanskje har det samme takk! Endret 17. februar 2009 av ~banshee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå