Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg og kjæresten min skal sitte barnevakt for hans halvsøsken. Ei på tre år, ei på åtte og en på 1 år og to måneder. Han minste er jo grei, for han kan jo ikke være med på samme ting som de på tre og åtte. Vi har sittet barnevakt for dem før, men jeg lurer på om noen har noen gode tips for aktivitet/leker for de to eldste.. Det er snakk om fra lørdags ettermiddag til søndags ettermiddag. Alle svar tas godt imot
Gjest Cati Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Hvis det er nå i helga kan dere jo bake fastelavnsboller? Eller spille et spill, enten brettspill eller tv-spill (kanskje litt reduserte valgmuligheter med treåringen). Hva med å ake? Er ganske stor forskjell på en på åtte og en på tre, så kanskje dere kan "ta en hver" en liten periode på dagen, finne på noe hver for seg som disse synes er gøy? Kanskje lurest at en er med de to minste og den andre er med den største da. '
Gjest Cati Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Et forslag til - trolldeig, det husker jeg var morsomt når jeg var liten
Gjest Monica, TS Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Er nå til helgen ja Treåringen er smart til å være treåring, hun spiller The sims osv. Brettspill klarer hun fint Fastelavensboller kan vi jo klare da Men jeg tenkte mer på noe man kan kjøpe, noe sånt som plastelina, nobby-perler osv.. Ikke noe som er dyrt da men.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Alle svar tas godt imot Mitt svar er at du skal holde et ekstra godt øye men ungene...
Gjest Monica, TS Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Som jeg har sagt, har vi passet på dem før, og ingenting har gått galt. De finner ikke på noe tull. Selvom vi ikke har unger selv, så er vi ikke blanke på dette området, så det skal gå bra. Husk; man skal ikke åpne munnen før man vet ting ordentlig...... Jeg spurte faktisk ikke om det du "svarte" på..
MonicaØH Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 Ingen som har flere forslag? Dere som har unger selv, hva liker de å drive med eller hva setter dere dem igang med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå