Gjest Mss UJ Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Hei Er det flere enn meg som har sparebankensør i kristiansand? på www.sparebankensor.no så gir de informasjon om at renten er satt enda lengere ned og er nå nede på 4.15 % .. men hvorfor har jeg ikke fått noen oppdatering om det på lånet jeg har hos dem? har jo fått post inne på nettbanken tidligere ganske så fort når de har satt ned renten.. .. Er det noen andre her som har fått mail inne på nettbanken sin? Ps beklager skrive feilene...
Alison Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Nå har jeg ikke noe spesielt kjennskap til sparebanken sør, men på generelt grunnlag kan jeg si at bankens laveste rente som regel er forbehold de med de største lånene (over 2 mill) og med sikkerhet innenfor 60 eller 75%. Du må også gjøre regning med at det tar litt tid før den siste rentenedgangen trer i kraft for eksisterende lån. De fleste bankene holder seg til 6-ukers varslingsfrist både på renteopp- og nedganger.
Gjest Mss UJ Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Nå har jeg ikke noe spesielt kjennskap til sparebanken sør, men på generelt grunnlag kan jeg si at bankens laveste rente som regel er forbehold de med de største lånene (over 2 mill) og med sikkerhet innenfor 60 eller 75%. Du må også gjøre regning med at det tar litt tid før den siste rentenedgangen trer i kraft for eksisterende lån. De fleste bankene holder seg til 6-ukers varslingsfrist både på renteopp- og nedganger. Takk da lærte jeg noe nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå