Alex Skrevet 16. februar 2009 #1 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg er en jente på 21 år. Jeg fant ut at siden jeg skal i en fin middag til helgen og skal en del forskjellige ting, fant eg ut at eg skulle utsette mensen slik som eg gjorde rundt juletider og sydenferien. Jeg bruker p plaster som prevansjonsmiddel, og har snakket med legen min om å utsette mensen med p-plaster og fikk beskjed om at det bare var å sette på nytt plaster i stedet for å gå en uke uten.. Fikk og beskjed om at det ville komme en liten gjennomblødning, men denne ville vare max to dager.. Som sagt så gjort.. Før jul gikk det bra.. Fikk en hel dag med litt blødning men så var det over.. for snart to uker siden byttet eg plaster i stedet for å gå uten.. Fikk en liten gjennomblødning etter noen dager.. Byttet plaster igjen på fredag slik eg skulle.. oppdaget at den lille to dagers gjennomblødningen ikkje gav seg helt med en gang.. Men det var veldig lite blod hver dag... Så i dag satt eg på skolen og fikk utrolig vondt i magen.. Slik at eg kjente det nesten svimlet for meg.. Ble ganske dårlig.. Bestemte meg for å reise fra skolen litt tidligere.. Tok meg en varm dusj og merket ingenting til noe blod så droppet å bruke tampong eller bind bare for sikkerhetsskyld.. så fant eg rene klær og satt meg ned i sofaen med pc'en.. etter noen minutter så kjente eg at eg ble våt, så ned og spratt opp for å unngå blod flekker på sofaen... Gikk på toalettet og satt meg ned.. så bortimot fosset blodet... ikke slik flytende som det vanligvis er når eg har mensen... men tjukt og klumpete.. noe som eg ikkje har sett før.. Så nå er eg litt usikker på hva eg skal gjøre.. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_caroline_* Skrevet 16. februar 2009 #2 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen ganger protesterer kroppen på å utsette mensen rett og slett, kan godt være det er det koppen din gjør nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 16. februar 2009 På en måte så kan det være det.. Men samtidig så trodde eg ikkje at det skulle kunne påvirke konsistensen på mensblodet og mengden som kommer i en engang... Det er det som har overrasket litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 16. februar 2009 #4 Del Skrevet 16. februar 2009 Vet ikke om det har noe å si men når jeg utsatte mensen var den mye "seigere" enn om jeg hadde en vanlig syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå