flor Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Ser at veldig mange bruker temping og eggløsningstester i prøvingen, Holder det ikke bare å ha sex? Mulig jeg er dum nå, men er det som på film at man bør slippe alt man har i henda og ha sex akkurat i det man har eggløsning, hvis man vet når det er? Jaja, her i gåden har vi sex så ofte vi kan, uten at det ser ut til å fungere foreløpig. Derfor lurer jeg på om jeg også bør begynne med EL-test e.l.
Gjest joa Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 først og fremst; sex er nok for de fleste, men det er jo dessverre slik at noen sliter med å bli gravide.. også har du de som har ustabile sykluser. da er det flott å ha litt mer kontroll under prøvingen. man kan både tempe og/eller bruke EL tester. også har du slike som meg; jeg har ikke prøvd lenge- og vet fortsatt ikke om jeg kan bli gravid, men jeg ønsker bare å ha kontroll på prøvingen og benytter både EL tester og temping. lykke te.
Kirin Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Hvis du/dere har sex annenhver dag hele syklusen utenom mens, så er dere vel dekket. Ikke alle orker det. Og så har man sånne som meg som er i startfasen av prøvingen, og derfor tester etter EL for å finne ut ca. når den vanligvis er (pluss hvordan det stemmer med symptomene), og for å finne ut lengden på lutealfasen for å vite om den kan være for kort (har korte sykluser). Tar det lang tid kommer jeg nok ikke til å fortsette sånn, det er mest for kartleggingens skyld. Også kjekt å finne ut om man faktisk har eggløsning i det hele tatt, er jo ikke alle som har det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå