Gå til innhold

mistanke om bruk av narkotika..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min eks mann slutten av 30 -år.. Vi har et barn i 10 -år alder ,jente . Jeg mistenker min eks mann for bruk av narkotika ! Har nemlig blitt informert av noen bekjente av oss begge .

Hvordan kan jeg gå fram for at han legger en narkotest for det - urintest hvis ikke han er ville til det selv ???

Endret av ula
Videoannonse
Annonse
Gjest MåneSkygge
Skrevet
Min eks mann slutten av 30 -år.. Vi har et barn i 10 -år alder ,jente . Jeg mistenker min eks mann for å bruk av narkotika ! Har nemlig blitt informert av noen bekjente av oss begge .

Hvordan kan jeg gå fram for at han legger en narkotest for det - urintest hvis ikke han er ville til det selv ??? Har midlertidig stoppet all kontakt mellom han og min datter .

Du må gå igjennom advokat og sette det som krav for å gjennomføre samvær. Jeg er oppe i det samme selv og fikk beskjed om at det var eneste måten å få krevd dette på.

Skrevet

Takk .Kontakter ham i morgen . Har en som jeg har brukt i forbindelse med å få avbryte en foreldreavtale om samvær .

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Lykke til. Er lite hyggelig å stå oppe i sånne saker.

Skrevet

Husk at om du finner ut at han driver med narkotika så kan faktisk ikke du nekte han samvær med deres datter!! Du må gå rettens vei. Dersom du tar saken i egen hånd kan du faktisk risikere at han får foreldreretten pga du trenerer samvær. Vær forsiktig sier jeg bare.

Skrevet
Min eks mann slutten av 30 -år.. Vi har et barn i 10 -år alder ,jente . Jeg mistenker min eks mann for bruk av narkotika ! Har nemlig blitt informert av noen bekjente av oss begge .

Hvordan kan jeg gå fram for at han legger en narkotest for det - urintest hvis ikke han er ville til det selv ??? Har midlertidig stoppet all kontakt mellom han og min datter .

Se godt hva infoen kommer fra. hva er agendaen deres? Er det kun på frykt pga deres datter?

Og hva skulle han gå på? Du begir deg ut på noe som kan være farlig for deg.

Hva om ryktene er usanne?

Du kommer med en påstand til advokat, som kan slå tilbake på deg selv

Gjest MåneSkygge
Skrevet (endret)
Se godt hva infoen kommer fra. hva er agendaen deres? Er det kun på frykt pga deres datter?

Man har som omsorgsperson, plikt til å sørge for at barnet er trygt under samvær og hindre samvær om man mener det ikke er bra for barnet. Dette sa Barne og familietjenesten til meg på Fredagen. Hun har full rett til å forsikre seg om at han er rusfri og om ryktene skulle vise seg å være falske så er jo det bare positivt for alle parter. Hun kan ikke straffes for å handle når hun mistenker at han kan ruse seg.

Endret av MåneSkygge
Skrevet (endret)

Har mistenkt han lenge for merkelig oppførsel .. Henter ikke barnet til avtalt tid, glemmer avtalene om samvær , meget merkelig oppførsel som om mann er ruset ,og ikke husker noe etter det.. Nei,det er nok for meg som mor til å være bekymret særlig når info kommer fra nære menneskene... Jeg er sikker , men gruer meg veldig. Vanskelig det ... det er jo far til mitt barn..

Finnes det andre linker, forum,chat hvor jeg kan eventuelt treffe andre i samme situasjon..??

Endret av ula
Gjest MåneSkygge
Skrevet
Har mistenkt han lenge for merkelig oppførsel .. Henter ikke barnet til avtalt tid, glemmer avtalene om samvær , meget merkelig oppførsel som om mann er ruset ,og ikke husker noe etter det.. Nei,det er nok for meg som mor til å være bekymret særlig når info kommer fra nære menneskene... Jeg er sikker , men gruer meg veldig. Vanskelig det ... det er jo far til mitt barn..

Finnes det andre linker, forum,chat hvor jeg kan eventuelt treffe andre i samme situasjon..??

Jeg vet ikke om det er andre forum dessverre men om du vil snakke med noen i samme situasjon så send gjerne en pm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...