Gå til innhold

Fiolinopplæring.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Hei! Jeg er en voksen kvinne som har veldig lyst til å lære å spille fiolin, men jeg har ikke peiling på hvor jeg skal henvende meg. Er opplæring forferdelig kostbart?

Noen råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Er det virkelig ingen som vet hvor man kan få fiolinopplæring?

Skrevet

Jeg skulle gjerne hjulpet deg siden jeg leter selv, men de stedene jeg finner er for barn bare.

Gjest Gjest_Elisabeth_*
Skrevet

Kanskje dere kan sette inn en annonse på Finn.no?

Skrevet

Om det er eit profesjonelt symfoniorkester i byen din kan du ta kontakt og få dei til å henge opp ein lapp i lokala deira, kanskje? Kulturskulane er vel for born og unge, så du må nok finne ein privatlærar.

Skrevet

Det kan lønne seg å prøve kulturskolen først for de tar gjerne inn voksne elever dersom de har kapasitet. Da blir det rimeligere for deg enn om du skal ta privattimer.

Ellers er det mange som tar kontakt eller henger opp lapper på musikkhøgskolen dersom du bor i Oslo, eller på musikkonservatoriene rundt om i landet. Det er mange som studerer til å bli pedagog som tar imot elever.

Skrevet

Eg ville prøvd kulturskulen fyrst, så symfoniorkester og så konservatorier viss det var kvalitet som var viktigast. (Det finnes mange flinke studentar, men dei som er ferdig studert og har erfaring som lærarar er nok endå flinkare.) Viss prisen var viktigast ville eg tatt symfoniorkesteret til slutt, studentar er som regel billegare.

Prisane varierer nok ein del. Eg har ein fiolinelev no som får 45 min undervisning for 200 kroner. Det er veldig billig, men familien har lite pengar og eleven er flink og øver mykje, så eg syns det er greit. Eg veit at andre tar opp mot 400 kroner.

Eg underviser eigentleg ikkje for fullt før til hausten, men send meg gjerne ein PM, de som vil læra! Vaksne elevar er ofte ekstra morosamme :ler:

Skrevet

Jeg tror ikke det er noen musikkskoler i nærheten av drammen. Ikke som jeg vet om hvertfall. Vurderer å kjøpe meg en elektrisk fiolin (liker de best) når jeg får lønn igjen og bruke en god dose tolmodighet og alt av bøker jeg kan finne for å lære.

Gjest Grafica
Skrevet

Morsomt at jeg fant denne tråden, gikk og tenkte akkurat tidligere idag at jeg ønsker så inderlig å lære meg å spille!

Er det stor forskjell på elektrisk og akustisk mtp på hvor lett/vanskelig det er å lære seg?

Gjest Gjest_Elisabeth_*
Skrevet
Eg ville prøvd kulturskulen fyrst, så symfoniorkester og så konservatorier viss det var kvalitet som var viktigast. (Det finnes mange flinke studentar, men dei som er ferdig studert og har erfaring som lærarar er nok endå flinkare.) Viss prisen var viktigast ville eg tatt symfoniorkesteret til slutt, studentar er som regel billegare.

Prisane varierer nok ein del. Eg har ein fiolinelev no som får 45 min undervisning for 200 kroner. Det er veldig billig, men familien har lite pengar og eleven er flink og øver mykje, så eg syns det er greit. Eg veit at andre tar opp mot 400 kroner.

Eg underviser eigentleg ikkje for fullt før til hausten, men send meg gjerne ein PM, de som vil læra! Vaksne elevar er ofte ekstra morosamme :ler:

Hei. Bor du i Oslo? Voksen dame? Hvor kan jeg kontakte deg? Vet ikke hvordan PM fungerer.

Skrevet
Hei. Bor du i Oslo? Voksen dame? Hvor kan jeg kontakte deg? Vet ikke hvordan PM fungerer.

Eg er ikkje heilt sikker, men eg trur du må registrera deg som brukar og så senda meg ein melding når du er innlogga. Kanskje nokon andre veit?

Eg flytter til Oslo til sommaren og er vaksen, viss du vil ha fiolinlærar stiller eg meg entusiastisk til disposisjon :jepp:

Skrevet
Eg er ikkje heilt sikker, men eg trur du må registrera deg som brukar og så senda meg ein melding når du er innlogga. Kanskje nokon andre veit?

Det stemmer nok, det. :)

Morsomt at jeg fant denne tråden, gikk og tenkte akkurat tidligere idag at jeg ønsker så inderlig å lære meg å spille!

Er det stor forskjell på elektrisk og akustisk mtp på hvor lett/vanskelig det er å lære seg?

No skal eg seie at eg aldri har prøvd elektrisk, men eg vil berre skyte inn at når du blir så flink at du får lyst til å spele ilag med andre, t.d. i orkester eller mindre grupper, så er det surt å sitje der med ein elektrisk fiolin og ikkje kunne vere med. Då må du ha akustisk, noko som blir endå ei utgift. Elektriske strykeinstrument er mest brukt i bandsamanheng og liknande, når ein vil ha strykeklang kombinert med høgt volum. Men har du ein akustisk fiolin kan du sjølvsagt også setje mikrofonar på den.

Vil definitivt anbefale deg ein akustisk fiolin! Så kan du heller skaffe deg ein elektrisk etter kvart om du verkeleg treng det. Om du aldri har spelt før, vil nok forskjellen mellom elektrisk og akustisk vere minimal. Du må jo framleis lære deg notar, halding av instrumentet og slike ting ... Trur ikkje det er mange som går rett på elektrisk. Håpar du finn ut av det!

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg kommer nok aldri til å ville spille med noen, jeg vil kun spille for min egen del :)

Skrevet

Det seier du no! ;) Vil også tru det er lettare å få tak i ein akustisk fiolin, sidan det er mange fleire i omløp. Men uansett kva du veljer, prøv å få litt kvalitet på instrumentet. Det er ikkje mange fleire tusen du må leggje i før det blir stor forskjell frå nybyrjarinstrumenta, du kan ha det mykje lenger før evnane dine overgår instrumentet, og du slepp å høyrest dårlegare ut enn det du eigentleg er fordi instrumentet set begrensningar.

Skrevet

Har prøvd å sende mail til kulturskolen i drammen flere ganger, men får aldri svar så ser ut til at jeg evt må til oslo for å få noe som helst undervisning.

Skrevet

Så synd. Hvis du vil kan du prøve å kontakte Drammens byorkester. Kan hende det er noen der som er interessert i å undervise, eller så har orkesteret helt sikkert forbindelse til musikkskolen.

Kontaktinformasjon finner du her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...