Gå til innhold

Behagelige sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om brudesalonger i Oslo kommer til å ha salg på sko fremover...? Hmmmm :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Marta_*
Skrevet
Jeg er på brudesko jakt for tiden og har tittet endel på nettet. Fordelen ved å bestille på diverse nettsider (leverandører og ebay bl.a.) er at prisen blir mye lavere enn om man bestiller via en brudesalong.

Ulempen derimot blir at jeg da ikke vet om skoene er behagelige og gode å gå i. De skal tross alt bære oss rundt hele bryllupsdagen og det er viktig at de sitter godt og ikke er vonde.

Skoene jeg leter etter er hovedsakelig 6cm og under. Har lagt ved noen bilder som viser hvordan type sko jeg er ute etter.

Jeg har bl.a. hørt om merker som Coloriffics og Touch Ups, men lurer på hvor komfortable de er. Agape har også et par (har lagt ved bilde) som er gode å gå i, men vet ikke hvor jeg evt. kan få tak i den høyden jeg vil ha..

Har surfet mang en time på nettet og lett, men til slutt må jeg nå bare høre med noen her hva deres erfaringer, tips og råd er. Legg gjerne ved bilder og linker.

På forhånd tusen takk til alle svar :goodbye:

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Hei hei..

Jeg fant noen sko på kreativtbryllup.no tango too heter de... Litt usikker på om jeg skal bestille da, i forhold til størrelse o.l.

Noen som har prøvd disse skoene?

Skrevet
Hei hei..

Jeg fant noen sko på kreativtbryllup.no tango too heter de... Litt usikker på om jeg skal bestille da, i forhold til størrelse o.l.

Noen som har prøvd disse skoene?

De har jeg også sett på, men ikke prøvd enda. Har hørt de er ganske deilige, så har tenkt å kanskje prøve... Hmm

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet
skoene mine

Disse har nu kommet frem og er utrolig behagelige....syns det var nesten rart siden de var ganske tynne og høye i hælen. kostet 686 med frakt!!!

Har bestemt og ha noen flate "sneakers" som eg skal sy pærler og sånt på. Men disse skal eg stort sett danse i slutten av kvelden :)

Et lite spørsmål... Hvordan er det med lengden på kjolen? altså, den blir vel sydd opp/ned etter høyden du har når du har pen sko på... og hvis du skal danske i flate sko.. vil ikke kjolen være for lang da?

Skrevet
Et lite spørsmål... Hvordan er det med lengden på kjolen? altså, den blir vel sydd opp/ned etter høyden du har når du har pen sko på... og hvis du skal danske i flate sko.. vil ikke kjolen være for lang da?

hmm skal eg være ærlig så har ikke eg tenkt på det enda fordi kjolen er ikke kommet enda...

men eg skal jo ikke ha en skikkelig vals så regner med at dette med dansing blir ikke så vanskelig....men snakker med ho sydama om dette når kjolen ankommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...