Gå til innhold

Selda, timeglasset på nintendo ds

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter fast ved den røde døren inn til ånden ved landet over de døde, har sett på alle steintavler , men ikke søren om jeg klarer det, er nesten er dobbelt w? kan noe forklare meg?

takker for hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg antar at du snakker om Zelda: The Phantom Hourglass? Nå er det lenge siden jeg har spilt det, men jeg mener å huske at det var en dør der man skulle tegne en timeglassform i ett strøk (for eksempel ved å starte øverst til venstre med en strek rett til høyre hjørne, så en diagonal ned mot venstre hjørne, en rett mot det høyre nederste hjørnet og til slutt diagonalt opp til venstre igjen).

Skrevet
Jeg antar at du snakker om Zelda: The Phantom Hourglass? Nå er det lenge siden jeg har spilt det, men jeg mener å huske at det var en dør der man skulle tegne en timeglassform i ett strøk (for eksempel ved å starte øverst til venstre med en strek rett til høyre hjørne, så en diagonal ned mot venstre hjørne, en rett mot det høyre nederste hjørnet og til slutt diagonalt opp til venstre igjen).

ja, men det er ikke den døren, det er en dør som skal åpne opp for en ånd i land of the dead, det er gravsteiner som forteller oss hvordan vi skal lage strekene men døren rikker seg jo ikke, takk for svar uansett, noen andre som vet?

Skrevet

Jeg tror jeg husker det nå ... Er det der du må gå gjennom dører i riktig rekkefølge? Jeg tok meg den frihet å sjekke en walkthrough, kan dette stemme?

"In the pyramid, you need to exit each room through the correct door to continue. The order is: north, east, east, north, north. If you mess up, just go south to exit and start over. When you reach the goal, walk up the big red slab and talk to the giant ghost that appears. He is Brant, the fourth knight of the once-powerful Cobble Kingdom, which used to be on another island. He'll open the door behind him so you can run through and get the... " (fjernet resten så du slipper spoilere).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...