Gjest Gjest_elisabeth_* Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 hallo=) er det noen av dere som vet hvor mange dl 30 gram med nestle fitness er? jeg har ikke kjøkkenvekt for tiden, så får ikke veid det selv. visst noen visste dette hadde jeg blitt kjempeglad=) klem elisabeth
Chanel.No5 Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 hallo=) er det noen av dere som vet hvor mange dl 30 gram med nestle fitness er? jeg har ikke kjøkkenvekt for tiden, så får ikke veid det selv. visst noen visste dette hadde jeg blitt kjempeglad=) klem elisabeth Ca 1-1,5 dl, vel det. =)
Gjest Gjest_elisabet_* Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Ca 1-1,5 dl, vel det. =) det vil si en halv kopp? tusen takk=)
Chanel.No5 Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 det vil si en halv kopp? tusen takk=) Vet ikke det helt, har du ikke liter-mål å koster de bare rundt en tier på Rema =)
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Kvinneguiden testet "sunne" frokostblandinger for en tid siden. Fitness var en av de som kom dårligst ut!
Chanel.No5 Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Kvinneguiden testet "sunne" frokostblandinger for en tid siden. Fitness var en av de som kom dårligst ut! Men den er nå bedre enn mange andre frokostblandinger der ute. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå