Ax(ent Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Lurer på om noen kan komme med effektive treningsmetoder for å få slankere armer?
Leifr Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Lurer på om noen kan komme med effektive treningsmetoder for å få slankere armer? Det går ikke an å slanke én kroppsdel (uten kirurgi, da). Ønsker du å få mindre fett på armene må du spise/trene slik at du mister fett overalt.
Chanel.No5 Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Lurer på om noen kan komme med effektive treningsmetoder for å få slankere armer? Som innlegg over nevner er punktslanking ikke mulig, men om du trener kondisjon for å minke fettprosenten og i tillegg tung styrketrening på armer vil du nok etterhvert se gode resultater.
Leifr Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Som innlegg over nevner er punktslanking ikke mulig, men om du trener kondisjon for å minke fettprosenten og i tillegg tung styrketrening på armer vil du nok etterhvert se gode resultater. Jepp. Og nå er det mange kvinner som ser ut til å tro at det er "farlig" å trene ordentlig styrke fordi de risikerer å få svære muskuløse armer som en kroppsbygger; men i virkeligheten skjer ikke det uten vanvittig mye trening over lang tid og som regel en hel del farmasøytiske produkter av tvilsom opprinnelse.
Ax(ent Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Jepp. Og nå er det mange kvinner som ser ut til å tro at det er "farlig" å trene ordentlig styrke fordi de risikerer å få svære muskuløse armer som en kroppsbygger; men i virkeligheten skjer ikke det uten vanvittig mye trening over lang tid og som regel en hel del farmasøytiske produkter av tvilsom opprinnelse. Okey, takk for alle svar! Men det er ikke det at jeg er stor eller noe. Men trente en del før, så ble det til at jeg ble latere med treningen, musklene ble da til fett. Men jeg er en som for lett muskler for å vær jente. har ikke tynne slanke armer som vanlige jenter uanz. men som dere sir da, tung styrketrening skal hjelpe! exempel på hvordan om man ikke trener på et studio?
Chanel.No5 Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Okey, takk for alle svar! Men det er ikke det at jeg er stor eller noe. Men trente en del før, så ble det til at jeg ble latere med treningen, musklene ble da til fett. Men jeg er en som for lett muskler for å vær jente. har ikke tynne slanke armer som vanlige jenter uanz. men som dere sir da, tung styrketrening skal hjelpe! exempel på hvordan om man ikke trener på et studio? Kjøp deg en koffert med vektmanualer og vektskiver, koster ikke mer en 2-300 kr. Pushups er også ett bra alternativ, men jeg ville forsøkt å kjøpe inn litt utstyr som du kan bruke. Heldig er du som lett for muskler, mange som misunner deg for dette =)
Ax(ent Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2009 Kjøp deg en koffert med vektmanualer og vektskiver, koster ikke mer en 2-300 kr. Pushups er også ett bra alternativ, men jeg ville forsøkt å kjøpe inn litt utstyr som du kan bruke. Heldig er du som lett for muskler, mange som misunner deg for dette =) Okey, tusentakk! =) da får e starte me d, jobber i sportsbuttikk å så da blir det rabatter på meg ;D får jeg lage meg et treningsopplegg, så blir d vell bra te slutt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå