Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre for å få huden til å se mer sunn ut?

Altså, at selve huden liksom gløder mer, og har en sunnere og jevnere farge? Snakker ikke om å få bort kviser. Har kombinasjonshud, fet i T-sonen, litt tørr ellers, og noen kviser. Men dette er blitt mye bedre i det siste, etter at jeg begynte på Diane p-piller, md formulations rensegreie, md formulations skrubbegreie, og Decleor hudkrem (samt Everyday Minerals mineralsminke) :) Men selve huden ser fortsatt ganske død ut. Det kommer nok av at jeg er kronisk syk med lite energi, noe som naturlig nok går utover huden. Men det er irriterende :gjeiper:

Vil at huden skal få en jevnere farge, for sånn som den er nå er den ganske ujevn, med skygger og røde partier her og der, samt at jeg er veldig gråblek. Også ser den gusten ut, vil gi den mere glød! Men ikke på den måten at T-sonen blir fet igjen...

Finnes det et sånt produkt?

(Frisk luft og vann hjelper så klart, men pga sykdom kan jeg ikke være ute og mosjonere hver dag.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale deg to produkter fra Jan Marini som har hjulpet huden min til å se betraktelig bedre ut. Det er et c vitamin serum (c esta serum) og en maske som heter skin zyme. Kan anbefales :)

Skrevet
Jeg vil anbefale deg to produkter fra Jan Marini som har hjulpet huden min til å se betraktelig bedre ut. Det er et c vitamin serum (c esta serum) og en maske som heter skin zyme. Kan anbefales :)

Jan Marini produktene er fantastiske!! Har aldri prøvd skin zyme..takk for tipset! Noen som vet hvor de selges i Oslo - bortsett fra Elipseklinikken?

Skrevet

Takk for tips! Leste litt om Jan Marini-produktene på Makeup Alley, og de har fått gode kritikker! Men... Dææææven så dyrt :hakeslepp: Vet ikke helt om jeg er innstilt på å bruke mange penger egentlig... :rodme:

Gjest *lucky*
Skrevet

Prøv å bruke et serum av et eller annet slag, kanskje det hjelper.

Jeg fikk mye finere hud da jeg byttet ut MD formulation, veit ikke om det gjelder for din hud da, mange som liker merket også.

Jeg drikker smoothie laget av frukt, grønnsaker og bær, innbiller meg at det gir meg finere hud:)

Gjest Raptuza
Skrevet

Har du forsøkt å blanda ein dråpe flytande foundation i ansiktskremen i handa? Det gjev eit transparent, men utjevnade look. Det brukar eg når eg skal bruka foundation, ellers blir det lett "maskete".

Skrevet
Takk for tips! Leste litt om Jan Marini-produktene på Makeup Alley, og de har fått gode kritikker! Men... Dææææven så dyrt :hakeslepp: Vet ikke helt om jeg er innstilt på å bruke mange penger egentlig... :rodme:

skjönner at det er kjedelig aa punge ut saa mye hvis det ikke funker paa deg, men selv om de koster litt, er de veldig dröye i bruk.. Tror mitt renseprodukt kommer til aa vare iallefall 6mndr om ikke lengre...

Et annet tips kan være aa bruke en lys selvbruner..

Skrevet
Har du forsøkt å blanda ein dråpe flytande foundation i ansiktskremen i handa? Det gjev eit transparent, men utjevnade look. Det brukar eg når eg skal bruka foundation, ellers blir det lett "maskete".

Takk for tips! :) Men jeg bruker mineralsminke fra før av, så med sminke på ser huden min som regel ganske fin ut. Men jeg vil at huden alene skal kunne se fin ut, uten så mye hjelp fra sminke... :gjeiper:

skjönner at det er kjedelig aa punge ut saa mye hvis det ikke funker paa deg, men selv om de koster litt, er de veldig dröye i bruk.. Tror mitt renseprodukt kommer til aa vare iallefall 6mndr om ikke lengre...

Et annet tips kan være aa bruke en lys selvbruner..

Jeg får tenke litt på det, tenke over om jeg synes det blir verdt det eller ikke. Men setter uansett veldig pris på å høre om hvilke produkter som er gode og kan hjelpe!! :)

Bruker selvbruner innimellom, det hjelper litt, så lenge jeg passer på å være forsiktig rundt munnen - blir lett mørkt og flekkete der av en eller annen grunn?

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har prövd ut Skin Zyme masken du anbefalte..himmel for en forskjell.. Huden min er ikke gusten lengre! JIPPI!!!

Gjest Jåla
Skrevet
Jeg har prövd ut Skin Zyme masken du anbefalte..himmel for en forskjell.. Huden min er ikke gusten lengre! JIPPI!!!

Så bra! :-) Jeg elsker skin zyme, bruker den ca 4 ganger i uken. Klarer meg ikke uten :)

Skrevet

Valgte og ikke kjøpe Jan Marini-priduktene inntil videre, siden de kostet så mye. Men jeg har kjøpt et serum fra md formulations som skal hjelpe litt, så blir spennende å se hva som skjer :)

Gjest Jåla
Skrevet

Gi oss tilbakemelding om hvordan serumet virker da :-) Spennende!

Gjest Sandbekken
Skrevet

Må henge meg på denne tråden :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Da har jeg fått henta md formulations serumet, og har begynt å bruke det (startet i går kveld). Tar det på morgen og kveld, før fuktighetskrem.

Blir spennende å se om jeg ser noen resultater :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...