Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Var på date med en fyr som kommenterte en annen jentes bryster og kløft. Han stirret ganske åpenlyst. Jeg kan forstå det, men synes allikevel det er en merkelig ting å kommentere på date. Eller hva...?
Gjest *Ulla* Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 (endret) Veldig merkelig ting å gjøre på date ja, men veldig greit også. For når det gjelder meg ville han da gjort det helt klart at han ikke er noe å satse på. Greit å vite såpass tidlig (jeg tolker at det var en tidlig date). Endret 16. februar 2009 av *Ulla*
Gjest Flode Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 He he, teit ting å gjøre!! Samtidig har vi vel alle små øyeblikk da hjernen bare "detter ut" og da hender det dessverre at man sier høyt det man tenker... Var det en tidlig date, så du ikke kjenner han så godt eller?
Hilde Christina Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Kommer litt an på hva slags kommentar. Om det var som et kompliment til henne ville jeg begynt å lure litt
hjertesukka Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Ja, det er greit med slike som avslører en uspiselig side av seg selv med det samme, så slipper en å lure mer.
MissStiles Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Jeg synes også det var en merkelig ting å si på en date. Hm.. Hvor mange dater har dere vært på da?
Gjest ts Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Men dette er tilsynelatende en oppegående person, så jeg er litt usikker på hva hensikten egentlig var. Vi dater enda...
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 varsellampene burde begynne å blinke nå ja...
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Var på date med en fyr som kommenterte en annen jentes bryster og kløft. Han stirret ganske åpenlyst. Dette er åpenbart seksuell trakassering, helt uakseptabelt selv om offeret ikke hørte hva han sa. Dette er straffbart og bør politianmeldes!!
angeleyes Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 Veldig merkelig ting å kommentere. Var dette på første date?
Gjest *Ulla* Skrevet 17. februar 2009 #11 Skrevet 17. februar 2009 Men dette er tilsynelatende en oppegående person, så jeg er litt usikker på hva hensikten egentlig var. Vi dater enda... Ja han kan jo forsåvidt være oppegående, bare såpass ekstra opptatt av pupper at han må kommentere andres. Dermed er han sikkert over gjennomsnittet kroppsfiksert, noe som ville gjort han uaktuell for meg. Og det er jo greit å vite før man kaster bort tid på å bli ordentlig kjent og kanskje forelsket.
firewater Skrevet 17. februar 2009 #12 Skrevet 17. februar 2009 Over gjennomsnitt kroppsfokusert = uaktuell som kjæreste? Den var streng. ^^
Gjest *Ulla* Skrevet 17. februar 2009 #13 Skrevet 17. februar 2009 Over gjennomsnitt kroppsfokusert = uaktuell som kjæreste? Den var streng. ^^ Ja, det kan så være, men det er verdier jeg ikke ønsker hos en kjæreste.
Gjest Lea Skrevet 17. februar 2009 #14 Skrevet 17. februar 2009 Å, herremin, verdens undergang. La nå mannfolket få titte litt på kvinnfolka omkring. Det er faktisk deg han har valgt å gå på date med, og ikke hun andre med puppene. Jeg skjønner ikke hvorfor vi kvinnfolk skal være så hysterisk ang. slike ting. Jeg er nesten helt sikker på at om vi får et blikk fra et pent mannfolk og et smil, så smiler vi tilbake og vær du sikker på at venninner får høre om det.
firewater Skrevet 17. februar 2009 #15 Skrevet 17. februar 2009 Ja, det kan så være, men det er verdier jeg ikke ønsker hos en kjæreste. Visste ikke at det var en verdi, trodde det var en preferanse. Enkelte gutter liker pupper, andre liker rumper, noen liker pene ansikt, andre har preferanser innenfor hårfarge. Dette er ikke verdier i noen større grad enn at man liker vaniljeis mer enn sjokolade.
Gjest *Ulla* Skrevet 18. februar 2009 #16 Skrevet 18. februar 2009 Visste ikke at det var en verdi, trodde det var en preferanse. Enkelte gutter liker pupper, andre liker rumper, noen liker pene ansikt, andre har preferanser innenfor hårfarge. Dette er ikke verdier i noen større grad enn at man liker vaniljeis mer enn sjokolade. Jo, jeg mener at om man er over gjennomsnittet kroppsfiksert så handler det om noen verdier. Da setter man kanskje det ytre foran det indre. Jeg snakket ikke om spesielle preferanser som for eksempel kun pupper eller kun rumpe.
Shaz Skrevet 18. februar 2009 #17 Skrevet 18. februar 2009 Jeg hadde vel oppfattet kommentaren som noe sær siden det var første date og vi var så å si ukjente for hverandre, ellers hadde jeg ikke brydd meg.
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2009 #18 Skrevet 18. februar 2009 Jeg kan selv kommentere kvinner jeg syns er flotte, og har over gjennomsnittet god pupperadar selv. Om en jeg dater ser på eller kommenterer andre kvinner så lar jeg det passere, men det kommer allikevel litt an på når i dateprosessen, og hvordan han kommenterer, selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå