Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har nettopp blitt sammen med en mann jeg har vært forelsket i lenge. Midt oppi forelskelsen prøver jeg å ta vare på meg selv og være litt fornuftig. Selv om vi har det utrolig bra sammen, vet jeg at han har vært utro i sine to forrige forhold. Han er også tilsynelatende veldig nær venn med masse jenter. Har ikke noe problem med å stryke på de, holde rundt de osv. Jeg synes det er litt vanskelig å forholde meg til, siden jeg er vant til at mine kjærester stort sett har klemt på meg, ikke andre. Er absolutt ikke sjalu av natur, men kjenner at jeg heller ikke har lyst til å være i et forhold hvor dette kan komme snikende uansett. Hvor åpen kan jeg være om dette med han uten å bli kontrollerende, og bør jeg egentlig være mer skeptisk når jeg vet han har vært utro tidligere?
Gjest *Ulla* Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg synes du bør være helt åpen overfor han når det gjelder bekymringene dine. Om du ikke er det vil det bare gå og gnage. Han bør forstå at du av naturlige årsaker er mer skeptisk med tanke på at han har vært utro i tidligere forhold. Det er mye bedre å få slikt klargjort tidlig i et forhold, enn at han trår over grenser uten å vite hvor dine grenser går.
LitaPia Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Hadde ikke godtatt det om min sambo hadde vært sånn med sine veninner, og han ville ikke godta om jeg gjorde det med mine kompiser... Tror du må være ærlig om bekymringene dine, kan hende han bare ikke tenker over at du kan bli sjalu av det
Reveal Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Ettersom du spør om hvordan han kan forholde seg til andre kvinner, så vrir jeg svaret deretter- men igrunn er det en leveregel for begge; Det han ikke kan si eller gjøre til sin mor/søster kan han heller ikke gjøre til andre jenter...
Hilde Christina Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 ^Wow! Genialt sagt Den må jeg notere i bakhodet.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Koser han og klemmer mye på andre enn bare disse jentevennene også? Hva med familie, klemmer han mye på den? Om han er en som generellt koser og klemmer mye på de fleste så ville jeg ikke sett rart på dette, men om det bare gjelder disse jentevennene så blir det litt annet. Jeg ville da spurt ham hvorfor han har større behov for å klemme på akkurat jentevennene sine og ikke andre venner eller familiemedlemmer. Det er jo fint mulig at de bare er venner og at det ikke betyr noe mer enn det, men jeg hadde nok stillt meg litt skeptisk til at han da hadde mer fysisk kontakt med akkruat disse enn det han har med andre mennesker.
Ethereal Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Jeg hadde ikke syns det var greit å kose og klemme på jentevennene. Det er greit med en klem når man møtes liksom. Men ikke noe mer enn det.
Gjest Celina Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Kosing og klemming er forbeholdt barn og meg. En klem er helt ok.
Ax(ent Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har nettopp blitt sammen med en mann jeg har vært forelsket i lenge. Midt oppi forelskelsen prøver jeg å ta vare på meg selv og være litt fornuftig. Selv om vi har det utrolig bra sammen, vet jeg at han har vært utro i sine to forrige forhold. Han er også tilsynelatende veldig nær venn med masse jenter. Har ikke noe problem med å stryke på de, holde rundt de osv. Jeg synes det er litt vanskelig å forholde meg til, siden jeg er vant til at mine kjærester stort sett har klemt på meg, ikke andre. Er absolutt ikke sjalu av natur, men kjenner at jeg heller ikke har lyst til å være i et forhold hvor dette kan komme snikende uansett. Hvor åpen kan jeg være om dette med han uten å bli kontrollerende, og bør jeg egentlig være mer skeptisk når jeg vet han har vært utro tidligere? Kjenner meg litt igjen i deg der, er heller ikke sjalu av natur. Men jeg tror alle jenter vil føle det sånn når vedkommende "koser" på andre jenter enn deg, for det er jo deg han er sammens med. Så jeg syns du skal være HELT ærlig med han! For man må kunne være helt ærlig i et forhold om d skal kunne vare. Han hadde vell sikkert ikke likt om du koset på gutter. Ja jeg syns du har rett til å være skeptisk når han har vært utro tidligere, men igjen så betyr d ikke NØDVENDIGVIS at han blir utro når, men ja! LYKKE TIL:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå