Gå til innhold

Tips til SMS

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tips til frekke setninger jeg kan sende kjæresten? Pirrende sms som jeg kan sende til ham når det minst passer seg ;) Er så lite oppfinnsom på sånt...

Videoannonse
Annonse
Gjest SMS-gjest
Skrevet
Noen som har tips til frekke setninger jeg kan sende kjæresten? Pirrende sms som jeg kan sende til ham når det minst passer seg ;) Er så lite oppfinnsom på sånt...
Skrevet

Jeg hiver meg med på denne her, og dytter for deg (oss) i samme slengen! :)

Skrevet

Finfint, Tornerose ;)

Og takk for forslag, gjest!

Jeg kom på en idag: "Gåte: gjett hva som er vått, villig og befinner seg i senga di..."

Skrevet

"Jeg er våt" er en UTORLIG digg SMS å få.

Mindre er mer på SMS. Overlat ting til tankene. Personlig synes jeg "Gåte: gjett hva som er vått, villig og befinner seg i senga di.." er en smule "overkill" :)

Skrevet

Mindre er mer på SMS. Overlat ting til tankene. Personlig synes jeg "Gåte: gjett hva som er vått, villig og befinner seg i senga di.." er en smule "overkill" :)

okay :) Er bare så redd for at en sms skal oppfattes som rar. At han tenker "du er det, ja.. Eh, fint for deg..." hvis du skjønner

Skrevet

Ta utgangspungt i noe som tenner han veldig. Det vet jo du best.. Jeg pleier ofte å fokusere litt på han, istedefor å fortelle hva som foregår hos meg.. F.eks at jeg vil suge han, smake spermen hans, få han bakfra, etc.. Ting han elsker..

Forøvrig har jeg ikke inntrykk av at slikt ha noen som helst mulighet til å slå feil med mindre noen nettopp har dødd..

Skrevet
okay :) Er bare så redd for at en sms skal oppfattes som rar. At han tenker "du er det, ja.. Eh, fint for deg..." hvis du skjønner

hehe, jeg skjønner.

Jeg kan bare snakke på vegne av meg selv. Jeg foretrekker bare små hint fra dama. Det er ikke så mye som skal til før en gutt skjønner at dama er kåt. :)

Det aller råeste når hun er kjempekåt, er at hun lukter spesielt digg (naturlig lukt). Jeg er kan ikke helt sette fingeren på det, men det slår aldri feil :) Jeg klarer aldri å holde meg seriøs når hun lukter slik. Da må det knulles, og det ASAP! :)

Skrevet

Den er ikke overkill, men en jææævli fin avsluttning. altså, hvis du har gått hele dagen og sendt noen små slike somn dette. så vil den være sinnsykt bra :D

Gjest Gjest_London_*
Skrevet

Vær kort og dødsfrekk:

kommer du hjem snart? fitta mi trenger pikk!!

venter på deg...gleder meg til å kjenne tunga di der nede..!!

drømmer om pikken din..at den spruter masse sæd inni fitta mi..

har på meg den rosa stringtrusa idag..kjenner den godt oppi rumpesprekken..

bruker tights idag..uten truse..

har den ene hånden nede i trusa nå..tenker på den store stive pikken din..

...vil ha deg i rumpehullet i kveld...

Egentlig litt umulig å komme med forslag, tipper disse er for guttegrove, men de kan jo omskrives til forsiktig dame. Du kan feks starte med å skrive "tulletekst:/siste nytt fra tull og tøys:" eller noe bedre du kommer på. da er det lov til å være mer pervo.

Personlig tenner jeg veldig når kjæresten bruker ordet "fitte". Det er utrolig sjelden hun sier det, men det er bare et helt rått ord for meg!!

• 2 år senere...
Gjest gjesttt
Skrevet

Vær kort og dødsfrekk:

kommer du hjem snart? fitta mi trenger pikk!!

venter på deg...gleder meg til å kjenne tunga di der nede..!!

drømmer om pikken din..at den spruter masse sæd inni fitta mi..

har på meg den rosa stringtrusa idag..kjenner den godt oppi rumpesprekken..

bruker tights idag..uten truse..

har den ene hånden nede i trusa nå..tenker på den store stive pikken din..

...vil ha deg i rumpehullet i kveld...

Egentlig litt umulig å komme med forslag, tipper disse er for guttegrove, men de kan jo omskrives til forsiktig dame. Du kan feks starte med å skrive "tulletekst:/siste nytt fra tull og tøys:" eller noe bedre du kommer på. da er det lov til å være mer pervo.

Personlig tenner jeg veldig når kjæresten bruker ordet "fitte". Det er utrolig sjelden hun sier det, men det er bare et helt rått ord for meg!!

Gjest gjestt
Skrevet

takk for tipset! jeg er så forsiktig med å bruke frekke setninger, skal prøve det ikveld! :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...