Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har kjøpt mineral veil feather light (nydelig, lysreflekterende versjon av mineral veil, og lurer på hvilken børste jeg skal bruke? Har kabuki fra både Bare Minerals og KissMe, en flattop fra GloMinerals og en stor pudderbørste fra Body Shop i samlingen, kan jeg bruke en av dem?
Hilde Christina Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Pudderbørste er absolutt ideellt, så jeg ville gått for Body Shops av de du nevner her.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Takk! Så mineral veil skal altså ikke "jobbes" inn i huden sånn som foundationen?
Hilde Christina Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Nix, dette er kun et pudder som brukes enten som base eller på toppen av foundation. Blir som helt vanlig pudder.
NenaT Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Nix, dette er kun et pudder som brukes enten som base eller på toppen av foundation. Blir som helt vanlig pudder. Jeg bruker Body Shop sin Face & Body Brush. Den fungerer kjempefint fordi den ikke plukker opp så mye produkt som f.eks. everdyday minerals børstene mine, derfor bruker jeg den alltid til å påføre Mineral Veil eller andre finishing pudder jeg har fra EDM. Den er helt nydelig og myk mot huden og anbefales sterkt! Den er også perfekt til å dyppe i litt mineral veil og strykes under øynene når noe øyenskygge har falt ned under påføring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå