Gå til innhold

Tips til alle bruder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hørt om gele på tær?

Det er som varig fransk på tær, litt blankere enn lakk og sitter som støpt i opptil 6 uker! Kjempefint hvis man skal ha åpne sko, eller skal til syden. Eller når sommeren nærmer seg litt mer her hjemme :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om. Hvor finner man mer info om dette? Hvordan funker det? Når du sier "gele" ser jeg liksom for meg matretten, og klarer ikke se hvordan den sitter som støpt hihi :)

Gjest juni brud
Skrevet

ja, fortell mer. Jeg vil ha fransk manikyr på tærne, men neglene mine er så små.

vet ikke om det går.

Skrevet

Jeg har gjort det noenganger. Veldig fint :) Det er som støpte negler på fingrene, bare på tærne isteden.

Skrevet

Jeg fikk dette gjort en gang og ble helt blå på neglen under. Kommer ikke til å gjøre det igjen. Forøvrig får jeg ordnet neglene jevnlig, men aldri mer fransk med gele...

Skrevet

Skjønner at gele kan høres litt spesielt ut, men det er gele som herdes i en maskin etter det er hatt på neglene.

Har ikke noe å si om du har små negler, det går fint likevel.

Hvis du ble blå under regner jeg med det var fordi grunnarbeidet ikke var godt nok gjort. For det var vel ikke blånegler som når du klemmer deg?

Det blir blankt og fint! Med hvit kant ytterst blir tærne myyye penere. De ser mye mer delikat ut.

Med gele er ogå muligheten for å pynte stor, fordi pynten sitter like lenge som geleen.

Jeg har gjort dette mange ganger, og kjenner mange som har gjort det, alle er fornøyde :-)

Anbefaler det både til bryllup og ellers når en skal gå barbeint :-)

Skrevet
Jeg fikk dette gjort en gang og ble helt blå på neglen under. Kommer ikke til å gjøre det igjen. Forøvrig får jeg ordnet neglene jevnlig, men aldri mer fransk med gele...

Heisann kjære...ingenting er som negledama, eller hva :klem:

Skrevet
Heisann kjære...ingenting er som negledama, eller hva :klem:

Negldama er best! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...