Gjest Lea Skrevet 2. juli 2003 #1 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg har ikke gardiner på gjesterommet :oops: . Har gardiner som passer, men har ikke noe å henge dem på. Har ikke lyst til å bruke penger på dette nå, for banken har trukket meg for mer enn jeg trodde :cry: . Men saken er at jeg får besøk og synes at gjestene bør kunne stenge lys og nyskjerrige naboer ute når de skal sove. Jeg har dessuten tenkt å investere i persinenner i stedet for gardiner i dette rommet. Altså: jeg har to vinduer ved siden av hverandre med ca 30 cm mellomrom. Jeg har 4 lengder med gardiner som kan brukes. De er "korte" og har løpegang øverst (som ikke MÅ brukes). Noen som her et tips, slik at jeg får gardinene opp og slik at de kan trekkes for om natta. De kan godt henge sammen midt på vinduet og dras vekk på sidene (har sånne sidebånd til dem). OG det bør være enten veldig billig eller helt gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 2. juli 2003 #2 Del Skrevet 2. juli 2003 Hva med vanlig spiralsnor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. juli 2003 #3 Del Skrevet 2. juli 2003 Eller "liksom smijernstang" på Ikea? Eller helt midlertidig: tynn trelist eller tau? Eller spiral, ja, det koster nesten ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. juli 2003 #4 Del Skrevet 2. juli 2003 Men de er så innmari stygge. Likevel de er vel ganske billige? Og jeg skal vel bare ha den midlertidig uansett (håper jeg). Hvis ingen kommer med et enda billigere tips, som jeg kan bruke uten å gå i butikken, så må jeg vel bare krype til korset og kjøpe en snor. Vet du hvor mye de koster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. juli 2003 #5 Del Skrevet 2. juli 2003 Ah.. snor kanskje? Tror at jeg har en sånn vaskesnor liggende. Kanskje jeg skal prøve det først? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. juli 2003 #6 Del Skrevet 2. juli 2003 Problemet med snor er å få den stram nok. Lett for å gi etter for vekten av gardinene. Du kan fjuske litt med en spiker her og der. Ferdigkjøpt spiral holder greit, koster ca 20- 30 kr til et vindu tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. juli 2003 #7 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg skal nok få det til med snor. Kan jo tvinne den rundt en spiker mellom lengdene. Og det er jo bare for å hindre innsyn og lys... bare et par netter. Går det ikke, så kjøper jeg spiral i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå