Gå til innhold

Gift kollega flørter med meg

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Petronella_*
Skrevet

En av mine gifte kollegaer flørter med meg, og jeg trenger tips til hvordan jeg skal forholde meg til det. Sannheten er at jeg er svært betatt av denne mannen, og hadde han vært singel ville jeg helt klart gjort noe for at vi skulle vært mer enn kollegaer. Han flørter altså med meg, men det er på en vag måte. Jeg vet ikke helt hva han mener med det. Er det bare sånn han er, eller er han interessert i noe mer? Hvordan håndterer jeg dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest til deg
Skrevet

vær vanlig høflig og overse det når han flørter

skriver han eller sier noe ekstra hyggelig, så ikke vær ekstra hyggelig tilbake, overse det

Skrevet

Er vel vanlig med litt flørting på jobben, hvertfall der jeg jobber :) Tar det som et kompliment jeg, og flørter litt tilbake;)

Gjest Mann på 43
Skrevet
En av mine gifte kollegaer flørter med meg, og jeg trenger tips til hvordan jeg skal forholde meg til det. Sannheten er at jeg er svært betatt av denne mannen, og hadde han vært singel ville jeg helt klart gjort noe for at vi skulle vært mer enn kollegaer. Han flørter altså med meg, men det er på en vag måte. Jeg vet ikke helt hva han mener med det. Er det bare sånn han er, eller er han interessert i noe mer? Hvordan håndterer jeg dette?

Er selv samboer og flørtet nok mye på jobben, men er ikke ute etter nytt forhold.

Gjest Gjest_Tiger_*
Skrevet

Neste gang han kommenterer utringningen din kan du jo si "Flørter du meg med eller? Jeg trodde du var gift jeg!"

Skrevet
Er selv samboer og flørtet nok mye på jobben, men er ikke ute etter nytt forhold.

Høres sunt ut, i mine ører, om jeg får lov å si det.

Det å flørte er en viktig del av livet, og de fleste gjør det. Jeg flørter også med kolleger, både eldre og yngre, og de flørter med meg og andre. Tror ingen av oss tenker tanken om at det ligger noe annet enn vennskapelig flørt bak det hele.

Dere må ikke være så alvorlige hele tiden, hvor er lekenheten i deres tilværelse når det å flørte utskyldig blir til noe farlig? Jeg forstår det bare ikke.

• Liker 1
Skrevet

Og de flestes utroskap utvikler seg på jobben..sunt det.

Skrevet

Same, same! :Nikke:

Skrevet

Flørt litt i all vennskapelighet, men avvis mer konkrete tilnærmelser. Småflørt kan være med på å forbedre arbeidsmiljøet, -forhold til gifte kolleger bidrar ikke til det.

Gjest Gjest_Ylva Virvla_*
Skrevet

Å være sammen med en gift mann må være pyton (og dessuten ikke særlig fint gjort overfor konen hans, selv om ansvaret ligger hos ham, ikke deg)

Jeg ville ikke flørtet så mye tilbake.

Ta flørtingen som et kompliment, og prøv å ikke bry deg så mye om mannen.

Skrevet

Ansvaret ligger på ham og ikke på deg?

Hehe, ansvaret ligger på begge to. Den ene parten er ikke frikjent fordi den andre personen tilfeldigvis er gift.

Skrevet
Ansvaret ligger på ham og ikke på deg?

Hehe, ansvaret ligger på begge to. Den ene parten er ikke frikjent fordi den andre personen tilfeldigvis er gift.

Ja, jeg mener det. Det er umoralsk og feil å være sammen med en som er gift.

Men å være tro er den gifte personens ansvar.

Skrevet

Men ved enkelte anledninger så er det jo det at han er gift som samtidig er tiltrekkende og gjør det hele mer attraktivt.

Skrevet
En av mine gifte kollegaer flørter med meg, og jeg trenger tips til hvordan jeg skal forholde meg til det. Sannheten er at jeg er svært betatt av denne mannen, og hadde han vært singel ville jeg helt klart gjort noe for at vi skulle vært mer enn kollegaer.

Er han pendler og jobber i et større selskap? Er han gift og har "store barn", og klager over at ekteskapet har hanglet siste årene, at de skal skille seg, men finner aldri "rette anledningen"...?

Skrevet

Det er bare en ting å si - LIGG UNNA! Statistisk sett vil han aldri gå fra kona/samboer/kjæreste, for det andre kan du bidra til å ødelegge mye mer enn du ville trodd ut i fra en "uskyldig" flørt.

Min mann var en gang den flørtete mannen du snakker om og er betatt av - og hvordan det påvirket mitt ekteskap i negativ retning vil nok de fleste ikke være bekjent av å være en del av......

Hvis du har noe som helst respekt for andres forhold/ekteskap, hold deg unna opptatte menn og finn en som er singel og som kan gi deg all den oppmerksomheten og tiden du fortjener, i stedet for å kaste bort tiden din på stjålne øyeblikk som sannsynligvis ikke vil lede noen steder.

Skrevet
Men ved enkelte anledninger så er det jo det at han er gift som samtidig er tiltrekkende og gjør det hele mer attraktivt.

Det er jo ikke et argument engang..

Skrevet

Deg om det, herr Waco. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...