Gå til innhold

Hvordan skal jeg ...

Bolla

Anbefalte innlegg

... klare å komme inn i bunaden min på 4 uker.

Jeg trenger å bruke bunaden min i påsken, men jeg har lagt på meg litt for mye siden sist jeg brutke den. Er det noen som har noen gode tips på hvordan jeg kan få liv vidden min til å krympe en cm eller to på en mnd ?

Jeg prøver å trene, men føler ikke helt at jeg har fått resultat der enda. Må prøve litt hardere.... tar imot alle tips med takk12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær observang på hva at du spiser mat med minst mulig kalorier i.

Kutt ut saus til middag, og ha masse

grønnsaker til.

Kutt ut smør på skivene.

Drikk mye vann.

INGEN søtsaker.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Dersom du tror du ikke klarer å gå ned i vekt (ganske vanskelig på 4 uker) går det jo an å legge ut bunaden også! Om du rekker å få gjort det på 4 uker er uvisst, vet ikke hvor lang ventetid det er på slikt. Dersom du kjenner noen som kan gjøre det er det sikert enklest. Men forhør deg hos nærmeste husflid eller kanskje der du kjøpte den om de kan hjelpe deg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette hjelper garantert:

Kjøp deg ei juicepresse og et lass med appelsiner! Press ca 3 appelsiner, eller 2 1/2 dl. juice til frokost. Spis ellers bare frukt før klokka 12.00. Spis regelmessig og stopp når du kjenner at du er mett. Ikke bland for mye karbohydrater og proteiner. Spis gjerne en stor og saftig biff, men ikke sammen med f.eks. pasta. Damp brokkoli og gulrot ved siden av.

Hovedsaken er altså: frukt før 12.00, regelmessige måltider og stopp når du er mett.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg vil også anbefale deg muskelstimulator. Det er kanskje det enkleste på så kort tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

det kan være utrolig vanskelig å gå ned mange cm på så kort tid. Det var mange gode råd her, men jeg vil anbefale korsett dersom du absolutt ønsker å bruke bunaden din.

Ikke de korsettene man får kjøpt i vanlige undertøysbutikker i Norge, men de gammeldagse med snøring bak, de kan dra inn livvidden opp til 10 cm. MEN da er det selvfølgelig umulig å puste eller spise.

Jeg bestilte et fra england, ganske dyrt, 85£. Har sett at man kan bestille fra USA en del billigere, ned i 40$ o.l og det er jo billig. Du må bare huske på at det må være min. 6 spiler og snøring bak dersom den skal kunne dra inn noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...