Tintin Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har vært syk i snart 2 uker nå. Det begynte med feber, heftig kaldsvetting, enormt trykk oppi hodet og at jeg hadde vanskelig for å få sove. Sånn etterhvert har det gått over til å bli mer en forkjølelse, har vondt i halsen og er snørrete, men hender fortsatt at jeg også kaldsvetter når jeg sover, og at jeg sliter med å få sove. I tillegg til at jeg stort sett har blødd neseblod hver dag i det siste, og går rundt med følelsen av å være helt utslitt. Det er kjempe slitsomt, med tanke på at det er mye å gjøre på skolen, også blir det tungt å gå på jobben når jeg ikke føler meg skikkelig frisk. Er det noen som har hatt noen lignende symptomer? Eller som vet hva dette kan være? Eller har oppskriften på hvordan jeg kan bli frisk? På forhånd takk
Piper Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Ta deg en tur til legen, for det er ikke bra å blø neseblod så ofte.
Tintin Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 Ja, det kan kanskje være lurt. Glemte også å nevne at jeg var kvalm og mye svimmel den første uken. Så var bl.a. et kjempe problem å dusje, da måtte jeg bare sette meg ned i dusjen.
Tintin Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 aner ikke? er det noen av de symptomene?
Ax(ent Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har vært syk i snart 2 uker nå. Det begynte med feber, heftig kaldsvetting, enormt trykk oppi hodet og at jeg hadde vanskelig for å få sove. Sånn etterhvert har det gått over til å bli mer en forkjølelse, har vondt i halsen og er snørrete, men hender fortsatt at jeg også kaldsvetter når jeg sover, og at jeg sliter med å få sove. I tillegg til at jeg stort sett har blødd neseblod hver dag i det siste, og går rundt med følelsen av å være helt utslitt. Det er kjempe slitsomt, med tanke på at det er mye å gjøre på skolen, også blir det tungt å gå på jobben når jeg ikke føler meg skikkelig frisk. Er det noen som har hatt noen lignende symptomer? Eller som vet hva dette kan være? Eller har oppskriften på hvordan jeg kan bli frisk? På forhånd takk GÅ til legen !! det er det beste, de vet va det gjør. Her blir det bare jetting på hva det kan vær, er ikke smart d heller! går du til legen får du evt. medisin!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå