Gå til innhold

Kvalitetstøy i størrelser over large?

Sola^

Anbefalte innlegg

Eg er interessert i å få litt oversikt over kor det er greit å få tak i tøy til både mann/dame som er over str. medium/large.

Eg sliter med å finne bukser som sitter pent. Har rumpe som er større enn livet så ofte vert buksene enten passelig i låra/over rumpa, og for store i livet, eller så passer dei i livet men er for trange over låra og det ser ut som pølseskinn. Ingen av delene er særlig flatterende.

I tillegg er eg opptatt av kvalitet. Både frå eit "eg er i grunn ikkje glad i kjøpe tøy så når noko passer og er pent så skal det vare leeeengst mogleg", og frå eit "så unødvendig å kaste så mykje tøy, ein kan godt tenke miljø. Kvifor ikkje bruke dobbelt så mykje penger på ei bukse som varer dobbelt så lenge som ei til halve prisen".

Kan dere hjelpe meg med å få oversikt over butikker det går an å kjøpe bukser frå sjølv om ein ikkje er lita? Bruker vanlegvis 42-44 i bukser, og det ekskluderer blant anna JC. H&M/Ellos er ekskludert pga. dårleg kvalitet.

Mannen min er ein stor mann. Hans problem er kraftige lår og lita rumpe, så å finne bukser er krevende. Han hater i tillegg kleskjøp dobbelt så heftig som meg så kvalitet er viktig! Gensere bruker han nesten ikkje så det er ikkje så viktig. Derimot hadde det vore bra med gode t-skjorter som ikkje krymper og heller ikkje falmer. Kor finner ein bukser/tøy til ein større mann som ser bra ut og har god kvalitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...