Gå til innhold

Han har kjæreste og jeg ble veeeldig flau!

Anbefalte innlegg

Gjest flauflau
Skrevet

Veeel...

På Valentine av alle dager, så turte jeg endelig og gå bort til han jeg har vært avstandsforelska i, i et år! (men har aldri snakket med ham før, bare sagt hei og smilt) Jeg gikk bort og spurte om vi skulle finne på noe en dag, også svarte han det jeg absolutt ikke hadde forventa: Han har dame! :trist:

Jeg syns det var veldig rart, siden han hadde gått og glant på meg hele dagen og gitt meg helt feil signaler :kjefte:

Det var litt merkelig egentlig, for når han svarte så la han til " ...men hvis ikke..", akkurat som at hvis han ikke hadde hatt dame så ville han sagt ja :sjenert: (han er 20)

Men jaja nå har jeg i hvertfall turt å spøre, noe som er et stort steg for meg (har aldri spurt en gutt ut før), fordet om det ikke var det svaret jeg ville ha :) Nå kan jeg komme meg videre.

Men jeg lurer på, neste gang jeg ser han. Hvordan skal jeg oppføre meg da? Bare smile kort, si hei eller?? For jeg vil ikke unngå han, men vil heller ikke at han skal tro at jeg er dappa siden han er opptatt.

Noen bra forslag eller oppmuntrende kommentarer til ei utrolig flau 18 år gammel jente? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

You go girl!

Ikke vær flau. Jeg synes du er innmari tøff som turde å gå bort til han. Jeg var meeeeget flau på den måten og har ikke hatt så mange forhold heller.

Så jeg er imponert og her får du en :klemmer:

Skrevet

Så bra gjort!! :jepp: Skulle vært flere som deg!

Man har jo ingenting å tape på det og gjør ikke noe å bli litt flau heller.

Neste gang du ser han syns jeg du bare skal smile og si hei jeg :)

Fortsett sånn :D

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns du skal være stolt av deg selv som gjorde det! Og bare smil og si hei du, neste gang du treffer han. Han tok det nok som et kompliment og ble glad for å bli spurt, ingenting å være flau over :)

Ville ikke du blitt glad for å bli spurt om noe sånt selv om du haddde type? Og ville du syns at den personen som spurte dummet seg ut?

Skrevet

Tror ikke du har noen grunn til å bli flau. Han følte seg sikkert übersmigret, og i storhumør, takket være deg. Du tjener på å være deg selv, og ikke feike noe som helst.

Du får begynne å kikke deg rundt, nå som du er så godt i siget.

Skrevet

Synes det var skikkelig tøft gjort av deg! :)

Du skal ikke være flau nei, bare lat som ingenting du, si hei og smil til ham som om ingenting har skjedd!

Han ble nok veldig smigret av at du spurte :)

Skrevet

Det var utrolig tøft gjort!!

:dagens-rose: får du av meg.

Gjest MissBella
Skrevet

Helt enig! Det var skikkelig tøft gjort! Tror jeg aldri hadde tørt å gjøre det. Ikke vær flau over det. Vær stolt over deg selv!

Gjest svanungen
Skrevet

Jeg gjorde noe tilsvarende i høst, og fikk også et "negativt" svar. Men jeg bestemte meg for at det ikke skulle synes at jeg tok det litt tungt, så neste gang jeg så han rettet jeg ryggen, kikket han i øynene, smilte og sa hei. Det føltes godt! Håper du klarer det samme :)

:blomst:

Skrevet

Ikke vær flau, te deg som vanlig :) Modig gjort! Jeg har gjort det samme og fått nei, men vi oppførte oss som vanlig allikevel.

Og: Min nåværende mann var opptatt når jeg traff han ;-) Vi drev ikke med noe lureri bak hans daværendes rygg (det gjorde hun derimot), men når de gjorde det slutt så ble vi sammen ;-) Så det er håp :-) (for dere som måtte hisse dere opp over at jeg oppmuntrer til at hun ikke skal gi opp, så var det ikke sånn ment. Jeg oppmuntrer overhode ikke til å gå bak noens rygg! )

Skrevet

Ja ikke ta det så tungt! Selvom han har dame så synes jeg du skal være stolt over deg selv. Ikke mange som tør å gjøre det du gjorde!

Skrevet

Den første gangen jeg gikk bort til en type var han også opptatt, det var jo derfor han hadde glant på meg i en time på et utested uten å komme bort... Vi snakket og danset litt, og han sa blant annet at jeg var veldig "hans type", men at han jo hadde en kjæreste som han var veldig glad i. Det var i grunnen en hyggelig opplevelse for meg. :)

Jeg har også opplevd å være interessert i en som jeg jobbet sammen med, som pleide å flørte en del med meg. Siden han var ganske sjenert, gikk jeg med tanker om å kanskje ta initiativet, da det plutselig kom for en dag at han hadde dame. Jeg ble i likhet med deg sjokkert, da han hadde hatt mange sjanser tidligere til å si at han hadde dame... Jeg tror han visste at jeg likte ham og nøt oppmerksomheten. :-P

Bare smil lurt til ham, han vil sikkert gjøre det samme... ;)

Gjest flauflau
Skrevet

Takk takk til alle dere som har svart! Nå er jeg ikke så flau lenger og føler at jeg etter hvert kan manne meg opp og spør flere ut, men forhåpentligvis så får jeg et annet svar da :fnise:

Men takk igjen, det hjalp veldig å lese det dere skrev! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...