Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Hei! Er denne moten på vei ut?
Gjest Sandbekken Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 vet ikke om det er verken ut eller inn.. Men jeg går nå i det og synes det er fett!
Katja81 Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 strømpebukse under skjørt er ihvertfall helt ut
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 strømpebukse under skjørt er ihvertfall helt ut Hva bruker man under skjørt i minusgrader da? :klø:
Katja81 Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 mente tykk strømpebukse da nylonstrømper kan man selvfølgelig bruke,he he
desperate Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Strømpebukser er en nødvendighet, ikke noe som kan gå av moten
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Strømpebukser er en nødvendighet, ikke noe som kan gå av moten Jupp, er det ut vil ikke jeg være med i in-klubben. Da får trendnissene ha det så godt.
Fortunatus Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 jeg bruker tykke strømpebukser under skjørt og kjoler og synes det er deilig. Ser mange andre folk går i det også.. Har faktisk ikke sett noen gå i slike tynne nylonstrømpebukser på evigheter. Tror slike shorts er også kjempevanlig
Katja81 Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 Jupp, er det ut vil ikke jeg være med i in-klubben. Da får trendnissene ha det så godt. he he,vi snakker om sånn tykk strømpebukse som ALLE brukte under skjørt(særlig olaskjørt) for et-to år siden... det er dette som er ut men versegod... for meg kan du gå med hva du vil
Gjest Sissi! Skrevet 16. februar 2009 #11 Skrevet 16. februar 2009 helt enig katja! tykke strømpebukser under olaskjørt er ut. ser noen fortsatt som gå med det, og jeg blir flau på deres vegne! jeg jobber på vero moda, så kan vel si at jeg er litt oppdatert
temar Skrevet 16. februar 2009 #12 Skrevet 16. februar 2009 he he,vi snakker om sånn tykk strømpebukse som ALLE brukte under skjørt(særlig olaskjørt) for et-to år siden... det er dette som er ut men versegod... for meg kan du gå med hva du vil Mener du tights/leggings tro :klø: Sånne
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #13 Skrevet 16. februar 2009 he he,vi snakker om sånn tykk strømpebukse som ALLE brukte under skjørt(særlig olaskjørt) for et-to år siden... det er dette som er ut men versegod... for meg kan du gå med hva du vil Det alle brukte var strengt tatt tights og ikke strømpebukse, var det ikke? Men le alt du vil. Men ja, hvis det er tights du snakker om så er det rimelig spy, men det syntes jeg da for et par år siden også.
Pinkie Skrevet 16. februar 2009 #14 Skrevet 16. februar 2009 Leste nettopp et sted at det er på vei ut. I hvertfall til våren så stod det på nei-listen. Ikke at jeg kommer til å bry meg så veldig om det men...
loffen Skrevet 16. februar 2009 #15 Skrevet 16. februar 2009 helt enig katja! tykke strømpebukser under olaskjørt er ut. ser noen fortsatt som gå med det, og jeg blir flau på deres vegne! jeg jobber på vero moda, så kan vel si at jeg er litt oppdatert *knis*
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #16 Skrevet 16. februar 2009 helt enig katja! tykke strømpebukser under olaskjørt er ut. ser noen fortsatt som gå med det, og jeg blir flau på deres vegne! jeg jobber på vero moda, så kan vel si at jeg er litt oppdatert Utrolig glad for at jeg fikk med meg dette innlegget. Jeg går med tykk strømpebukse under skjørt i dag, dog ikke olaskjørt, men cordfløyel. Hva anbefaler du meg? Skal jeg ta sjansen på å gå hjem med strømpebuksen eller skal jeg ta den av før jeg går hjem? Evt. bli på jobb til våren kommer?
Katja81 Skrevet 16. februar 2009 #17 Skrevet 16. februar 2009 Leste nettopp et sted at det er på vei ut. I hvertfall til våren så stod det på nei-listen. Ikke at jeg kommer til å bry meg så veldig om det men... mener både tights og strømpebukse. mange som hadde strømpebukse, olaskjørt og støvler f eks. dette er ut! men hvis du driter i hva som er mote, så burde du jo ikke være med på diskusjonen da kan du jo bare kjøre ditt eget løp ,ti hi! for det er jo ikke vits å diskutere mote hvis du ikke er interessert i hva som er in/ut! og det er selvføgelig ok og ikke være interessert i det
Gjest Gjest_Desireè_* Skrevet 16. februar 2009 #18 Skrevet 16. februar 2009 mener både tights og strømpebukse. mange som hadde strømpebukse, olaskjørt og støvler f eks. dette er ut! men hvis du driter i hva som er mote, så burde du jo ikke være med på diskusjonen da kan du jo bare kjøre ditt eget løp ,ti hi! for det er jo ikke vits å diskutere mote hvis du ikke er interessert i hva som er in/ut! og det er selvføgelig ok og ikke være interessert i det helt enig
Gjest t.h Skrevet 16. februar 2009 #19 Skrevet 16. februar 2009 skjønner ikke hvorfor dere spør om hva som er mote, og så gidder dere ikke bry dere alikevel,he he... olaskjørt med strømpik er uuuuut andre skjørt med strømpik går ann
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 16. februar 2009 #20 Skrevet 16. februar 2009 Hehe, ærlig talt. Jeg må si at jeg liker å gå i klær som er "moteriktige" og se bra ut. Man blir jo lei av klær til slutt og vil ha noe nytt og fresht:) Men en av hovedgrunnene til at moten forandrer seg er at butikkene skal selge klær, og de må hele tiden finne på nye ting og forandre moten slik at sånne moteslaver skal gå berserk i butikkene hver gang det kommer noe nytt. I år skal lyse pastellfarger være inn f. eks. Veldig bra salgstriks, men synes det er tåpelig med de som alltid skal være ute med siste skrik og ser ned på de som ikke manisk følger moten. Mitt råd vær deg selv og ikke vær så besatt av å følge strømmen;) Moten vil alltid forandre seg og er ikke så lett å henge med alltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå