Gå til innhold

Vil det bli en liten spire snart?

Today

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Roxie Hart

:vinke:

Står alt bra til?

Du må starte en sånn graviditetsdagbok, dette er så spennende!

:bolledeig: Jubler litt til :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Står alt bra til?

Du må starte en sånn graviditetsdagbok, dette er så spennende!

:bolledeig: Jubler litt til :strix:

Heihei Roxia Hart og takk for jubelen! :bolledeig:

Alt står bra til her ja :jepp: Jeg bestilte legetime i dag, og fikk en time når jeg er i uke 9, så det blir spennende. Har også funnet ut når jeg bør bestille UL-time i uke 12. Tenker at det kan jo være greit å forberede seg på om man får en bebis med Downs eller andre ting som måtte følge med. :kgbaby:

Åja, det var kjempelurt! Skal legge inn link her når jeg har opprettet en graviditetsdagbok.

Alt vel med deg da? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Så spennede dette er - legetime og hele pakka :ler:

Vi har jo bare så vidt startet med litt liksom-prøving, og for meg virker det hele litt... fjernt?! Jeg har drømt om det så lenge, og nå når vi endelig skal starte har jeg plutselig blitt nervøs, og alt føles så uvirkelig. Så tenker jeg på deg, som får full klaff på første PP! Det er jo helt fantastisk, men hvordan føles det egentlig? Føles det virkelig?

Hehe, du må ikke svare på disse rare spørsmålene altså, det er bare tanker som dukker opp her jeg sitter alene hjemme og drømmer om stor mage og baby!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede dette er - legetime og hele pakka :ler:

Vi har jo bare så vidt startet med litt liksom-prøving, og for meg virker det hele litt... fjernt?! Jeg har drømt om det så lenge, og nå når vi endelig skal starte har jeg plutselig blitt nervøs, og alt føles så uvirkelig. Så tenker jeg på deg, som får full klaff på første PP! Det er jo helt fantastisk, men hvordan føles det egentlig? Føles det virkelig?

Hehe, du må ikke svare på disse rare spørsmålene altså, det er bare tanker som dukker opp her jeg sitter alene hjemme og drømmer om stor mage og baby!

:klem:

Hei Roxie Hart. :goodbye:

Nå har jeg opprettet en graviditetsdagbok her! Takk for "sparket i rumpa" ;)

Klart jeg kan svare på spm dine...jeg kan iallefall prøve.

Det hele er litt fjernt ja, og at du plutselig er blitt litt nervøs er nok helt normalt. :jepp:

Man tenker jo alltids "skal man virkelig hive oss rundt og prøve nå?", "er vi klare?", "hva med jobb?", "hva med økonomien?", osv, osv...

Men vet du; vi måtte bare sette i gang akkurat idèt vi begge følte at det var helt riktig, for plutselig ville jeg ha endret mening uken etterpå (er jeg som er vinglepetter i parforholdet) :fnise:

Tror ikke jeg har helt forstått at jeg er gravid. Er 4. dagen vi vet det.

Ikveld skal vi snakke om hvordan/når vi skal si det til familien. Har litt lyst å si det på en litt mer original måte enn over telefonen (de bo i andre deler av landet), men blir vel litt vanskelig...:klø: De kommer til å bli fra seg av glede! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, gratulerer så masse med treff på første forsøk!!! Veldig koselig å høre :duskedame:

Tusen takk, honning!

Masse lykke til med prøvingen deres! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg ser? Jeg er borte i én uke, og du er allerede gravid? :haar::fnise:

Uansett, GRATULERER SÅ MYE! Her gikk det fort i svingene gitt. :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg ser? Jeg er borte i én uke, og du er allerede gravid? :haar::fnise:

Uansett, GRATULERER SÅ MYE! Her gikk det fort i svingene gitt. :gravid:

Hehe, ja det kan du si. :fnise: Men som du vet, når man først har satt tankene i gang med babyprøving, så er det ingen vei tilbake. Følelsen er kommet for å bli, og da syntes jeg det var så ufattelig lenge å vente 11 uker :dåne: før vi satte i gang med prøvingen.

Vi rakk å lage en 2009-baby, gitt! Hadde vi aldri trodd :fnise:

Tusen takk for lykkeønskningene, og masse lykke til med din prøving. Jeg har lagt igjen en liten signatur i dagboken din. :skravle:

Endret av Today
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...