Gjest . Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Hei! I oktober(eller noe, hvertfall en del mnd. siden.) så sluttet jeg på p-piller etter 5 års bruk. Og har alltid hatt mens i ca. 3-4 dager, 3-4. dagene så spottet jeg bare. Hadde aldri mensensmerter eller noe, hverken da eller frem til nå. Denne gangen hadde jeg veldig sterke mensensmerter, vondt i ryggen(korsryggen?) og var i dårlig form. Jeg hadde kanskje mens i 1-2 dager bare, men har spottet siden, jeg fikk mens forrige søndag. Er det normalt å spotte så lenge etter mensen?
Gjest . Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Hei! I oktober(eller noe, hvertfall en del mnd. siden.) så sluttet jeg på p-piller etter 5 års bruk. Og har alltid hatt mens i ca. 3-4 dager, 3-4. dagene så spottet jeg bare. Hadde aldri mensensmerter eller noe, hverken da eller frem til nå. Denne gangen hadde jeg veldig sterke mensensmerter, vondt i ryggen(korsryggen?) og var i dårlig form. Jeg hadde kanskje mens i 1-2 dager bare, men har spottet siden, jeg fikk mens forrige søndag. Er det normalt å spotte så lenge etter mensen? Ingen som vet?? I dag var det litt mer blod, ikke brun spotting.
yoga Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Hei For noen kan det ta lang tid før kroppen stabiliserer seg igjen etter p-pille slutt og kommer inn i sittt normale gjenge. Og dette kan gjelde deg, med uregelmessigheter, spottinger etc. Hvis det ikke stabiliserer seg i løpet av de neste par mnd hadde jeg tatt en tur til legen for å sjekke at alt er slik det skal.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå