Katja81 Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 noen som har prøvd diorshow iconic maskara? bøyer denne vippene slim den llover? eller er det noen av dere som har noen gode tips til maskara som bøyer vippene?
Katja81 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2009 slik den lover,he he.. går litt fort i svingene
Kamelia83 Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 noen som har prøvd diorshow iconic maskara? bøyer denne vippene slim den llover? eller er det noen av dere som har noen gode tips til maskara som bøyer vippene? Jeg syns ikke den var så god. Klumpet lett, og vanskelig å få fint på. Vanlig Diorshow er mye bedre.
Katja81 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2009 Jeg syns ikke den var så god. Klumpet lett, og vanskelig å få fint på. Vanlig Diorshow er mye bedre. ok! bøyer denne vippene da?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Hvis du ser etter en mascara som bøyer vippene, så anbefaler jeg YSL Faux Cils. Den er egentlig ganske lik Diorshow, tykk i konsistensen og tendens til å bli litt grapsete om man ikke er nøye når man legger den, men den bøyer vippene noe sinnsykt. Jeg har sluttet å bruke vippetang fordi det holder med den mascaraen!
Katja81 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2009 Hvis du ser etter en mascara som bøyer vippene, så anbefaler jeg YSL Faux Cils. Den er egentlig ganske lik Diorshow, tykk i konsistensen og tendens til å bli litt grapsete om man ikke er nøye når man legger den, men den bøyer vippene noe sinnsykt. Jeg har sluttet å bruke vippetang fordi det holder med den mascaraen! thanks
Katja81 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2009 hvilke parfymerier er det som fører dette merke? eller nettsider jeg kan finne den på?..
laperla Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 hvilke parfymerier er det som fører dette merke? eller nettsider jeg kan finne den på?.. Estetique fører i allefall Dior. Og forresten, Iconic er den beste mascaraen jeg har prøvd.
desert_rose Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 Hvis du ser etter en mascara som bøyer vippene, så anbefaler jeg YSL Faux Cils. Den er egentlig ganske lik Diorshow, tykk i konsistensen og tendens til å bli litt grapsete om man ikke er nøye når man legger den, men den bøyer vippene noe sinnsykt. Jeg har sluttet å bruke vippetang fordi det holder med den mascaraen! fikk syyk lyst til å prøve den nå! hva koster den sånn ca?
Katja81 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. februar 2009 Diorshow er helt fantastisk synes jeg fantastisk til å bøye vippene også?
Katja81 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 16. februar 2009 Hvis du ser etter en mascara som bøyer vippene, så anbefaler jeg YSL Faux Cils. Den er egentlig ganske lik Diorshow, tykk i konsistensen og tendens til å bli litt grapsete om man ikke er nøye når man legger den, men den bøyer vippene noe sinnsykt. Jeg har sluttet å bruke vippetang fordi det holder med den mascaraen! hvor har du kjøpt den ??
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. februar 2009 #13 Skrevet 16. februar 2009 hvor har du kjøpt den ?? Jeg bruker også YSL faux cils, har gjort det i mange år og er kjempefornøyd med den. Kjenner du noen som drar gjennom tax-free´en så få de til å kjøpe den til deg der.. Kjøper alltid et lite lass med YSL når jeg er på reise, er billigst der.
mari4ever Skrevet 16. februar 2009 #14 Skrevet 16. februar 2009 hvor har du kjøpt den ?? Disse merkene,Dior og YSL får du kjøpt på Estetique. Dior fårs også på Parfymelle:) Anbefaler heller å kjøpe faux cils fra YSL på www.feelunique.com. mye billigere der:) betaler ikke noe spesielt med frakt heller. Her koster YSL volume effct faux cils ca 145 kr. veldig bra pris!!
Vulpes Skrevet 16. februar 2009 #15 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har brukt vanlig Diorshow før, og bruker Diorshow Iconic nå. Liker Iconic bedre. Den vanlige Diorshowen drysset mye under øynene og var litt rar å ta på. Iconic legges bedre på synes jeg, og sitter bedre. Hvilken mascara som bøyer vippene best er jeg usikker på... Men jeg synes i hvert fall at de begge bøyer vippene bedre enn Clinique's High Impact mascara som jeg har brukt tidligere.
Rexina Skrevet 16. februar 2009 #16 Skrevet 16. februar 2009 Fikk iconic av en venninne som synes den klumpet for mye, men jeg ELSKER den! Fir helt sykt fine vipper, men man må være nøye med å ta vekk overflødig maskara fra børsten før påføring. hvor god den er til å bøye vippene, vet jeg ikke da mine er ganske bøyd fra før, men dådyrblikk er bare fornavnet med denne maskaraen:)
Smørblomsten Skrevet 16. februar 2009 #17 Skrevet 16. februar 2009 Jeg syns ikke den var så god. Klumpet lett, og vanskelig å få fint på. Vanlig Diorshow er mye bedre. Helt enig, og nesten umulig å få av! Angrer på kjøpet, men den er helt ny, så jeg må liksom bruke den opp føler jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå