Gå til innhold

Kjøkkenmaskiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tusen forskjellige kjøkkenmaskiner på kjøkkenet mitt som jeg aldri bruker (blender, stavmikser, toastjern, elektrisk grill, brødrister, pizza-steker, håndmikser og mer) men nå ønsker jeg meg altså en maskin som kan lage deiger.

Hva er det jeg skal kjøpe da? En foodprosessor? Eller kjøkkenmaskin? (Hva er forskjellen? :ler: )

Kan tenke meg å ha en maskin som pisker krem, og så hiver jeg håndmikseren! Og som elter brøddeiger. tror ikke jeg har behov for noe særlig mer, men vet kanskje ikke om alt hva slike maskiner kan gjøre. Noen som kan fortelle litt?

Hva slags maskin skal jeg kjøpe da?

Jeg vil gjerne kvitte meg med noen av de jeg har fra før, og få mer i samme maskin. Samtidig er jeg veldig redd for at det bare blir enda en maskin som aldri brukes.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Kitchenaid, den elter brøddeig, pisker krem, kverne kjøtt, blander kakedeig mm - er kjempefornøyd.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg har en stor kenwood major. Den kan du kjøpe all slags deler til. Veldig fornøyd!!

Skrevet

også kjempefornøyd med Kenwood som gjør alt og som man kan kjøpe nye deler til alt avhengig av hva man ønsker. Jeg tror jeg har Major - den kom med både stålbolle og plastbolle.

Eneste ulempe er egentlig at den er for stor til å stå fremme alltid.

Skrevet

Har også Kenwod major:) Veldig fornøyd!

Gjest Perfekt
Skrevet

Er veldig glad i min kjøkkenmaskin. Den gjør absolutt alt og heter Hilde.

Skrevet
Er veldig glad i min kjøkkenmaskin. Den gjør absolutt alt og heter Hilde.

Hvor har du kjøpt den kjøkkenmaskinen??? Vil og ha!!! :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...