Gjest ts Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Jeg ønsker å få kontakt med instruktøren min på senteret jeg trener. :rødme: Er det noen tips til hvordan man kan gå frem, ting man kan spørre om som ikke virker teit?! Jeg er jente, og hun er jente.. Liker henne godt- veldig godt! En annen ting jeg lurer på, vet dere instruktører om flere av jentene som jobber på treningssenteret er lesbiske/bifile? Vet det kan høres teit ut, men mange av jentene er tøffe men samtidig feminine så det er veldig vanskelig å vite hvilket lag de spiller på
Chanel.No5 Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Jeg ønsker å få kontakt med instruktøren min på senteret jeg trener. :rødme: Er det noen tips til hvordan man kan gå frem, ting man kan spørre om som ikke virker teit?! Jeg er jente, og hun er jente.. Liker henne godt- veldig godt! En annen ting jeg lurer på, vet dere instruktører om flere av jentene som jobber på treningssenteret er lesbiske/bifile? Vet det kan høres teit ut, men mange av jentene er tøffe men samtidig feminine så det er veldig vanskelig å vite hvilket lag de spiller på Tror ikke det har noe å si at en er instruktør for hvilken legning en har. Har selv jobbet mange år på senter til nå nylig, men ikke jobbet med noen som var lesbisk, men det er vel mer tilfeldig også. Men du kan jo undersøke litt forsiktig med kollegaene hennes.. Er nok ikke lett, det forstår jeg, men den som intet våger, intet vinner...
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Tror ikke det har noe å si at en er instruktør for hvilken legning en har. Har selv jobbet mange år på senter til nå nylig, men ikke jobbet med noen som var lesbisk, men det er vel mer tilfeldig også. Men du kan jo undersøke litt forsiktig med kollegaene hennes.. Er nok ikke lett, det forstår jeg, men den som intet våger, intet vinner... Jeg kjenner ingen av kollegaene hennes, så det blir litt vanskelig. Jeg har en tråd under samliv og relasjoner - "legningen min" heter tråden, så skjønner du litt mer
Chanel.No5 Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Jeg kjenner ingen av kollegaene hennes, så det blir litt vanskelig. Jeg har en tråd under samliv og relasjoner - "legningen min" heter tråden, så skjønner du litt mer Skjønner at du føler det er vanskelig. Hva om du bare begynner å snakke litt med henne etter timer, helt enkelt til og begynne med, alle må starte ett sted, kanskje dukker det opp under en samtale om hun har kjæreste eller ikke osv.. du kan fiske litt uten å spørre direkte..
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Skjønner at du føler det er vanskelig. Hva om du bare begynner å snakke litt med henne etter timer, helt enkelt til og begynne med, alle må starte ett sted, kanskje dukker det opp under en samtale om hun har kjæreste eller ikke osv.. du kan fiske litt uten å spørre direkte.. Ja, det er det jeg må gjøre. Jeg snakker jo med henne innimellom, men er ikke alltid det passer å prate. Hender jo at andre har noe å spørre henne om, og da blir hun jo opptatt. Vi har en god tone, jeg og henne! Så jeg må bare fortsette den tonen.. Det er bare noe veldig spesielt med henne, har en veldig bra kjemi. Lurer på om hun merker det samme?! Da du var instruktør, merket du om noen tok ekstra kontakt, sendte deg blikk osv? Tenker dere "sånn" da dere har timer?
Chanel.No5 Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Ja, det er det jeg må gjøre. Jeg snakker jo med henne innimellom, men er ikke alltid det passer å prate. Hender jo at andre har noe å spørre henne om, og da blir hun jo opptatt. Vi har en god tone, jeg og henne! Så jeg må bare fortsette den tonen.. Det er bare noe veldig spesielt med henne, har en veldig bra kjemi. Lurer på om hun merker det samme?! Da du var instruktør, merket du om noen tok ekstra kontakt, sendte deg blikk osv? Tenker dere "sånn" da dere har timer? Jeg hadde kunder som likte å snakke litt etter timen, men hva som var grunnen vet jeg ikke, tenkte på det tidspunktet at de bare var litt pratesyk og tilbakemeldinger er alltid kjekt å få uansett. Jeg tenkte i grunnen aldri over det at noen sendte blikk eller lignende for noe annet enn respons på at de var fornøyd/misfornøyd med timen, når jeg selv ikke har den legningen som du har så la jeg vel egentlig ikke noe mer i det. Jeg kan selvfølgelig ikke snakke for andre, men det var slik jeg tenkte...
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 "Det enkle er ofte det beste" - hva med å spørre om hun vil bli med ut på en kopp kaffe en dag? Treningsinstruktører er også mennesker. ;-)
Chanel.No5 Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 "Det enkle er ofte det beste" - hva med å spørre om hun vil bli med ut på en kopp kaffe en dag? Treningsinstruktører er også mennesker. ;-) Enig!!
Gjest ts Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Skulle gjerne tatt en kaffe med henne, men jeg føler jeg kjenner henne for lite til å spørre om det. Lurte på hvordan hun hadde reagert om jeg hadde spurt om hun ville blitt venner på Facabook, hva tenker dere om det? Hun har lukket profil, men ser hun har mange hundre venner der, så det er nok mange som ikke er "venner".. Lotte27: hva hadde du tenkt dersom en du har fått kontakt gjennom timene du hadde, hadde spurt om det?
Chanel.No5 Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 Skulle gjerne tatt en kaffe med henne, men jeg føler jeg kjenner henne for lite til å spørre om det. Lurte på hvordan hun hadde reagert om jeg hadde spurt om hun ville blitt venner på Facabook, hva tenker dere om det? Hun har lukket profil, men ser hun har mange hundre venner der, så det er nok mange som ikke er "venner".. Lotte27: hva hadde du tenkt dersom en du har fått kontakt gjennom timene du hadde, hadde spurt om det? Om en kunde jeg hadde snakket endel med hadde spurt om å bli venn med meg på Facebook? Jeg hadde vel sagt ja, men nå er ikke jeg noe fan av denne boken, men det er jo en annen uvesentlig side av den saken =)
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 Det må være litt strevsomt da... Der vi heterofile "bare" må lure på om vedkommende er singel og sånn så må dere lespiske også finne ut av om vedkommende har riktig legning...
Gjest Seymore Skrevet 18. februar 2009 #12 Skrevet 18. februar 2009 Det er vel stor sjanse for at denne instruktøren ikke er lespe er det ikke? Og at at det du tolker som veldig god kjemi bare er hennes hyggelige måte å være på? Hetero-jenter kan jo ha god venninne-kjemi også da! Så det at du føler god kjemi trenger jo ikke være noe tegn på at hun er lespisk og interessert i deg på den måten.
Chanel.No5 Skrevet 18. februar 2009 #13 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det må være litt strevsomt da... Der vi heterofile "bare" må lure på om vedkommende er singel og sånn så må dere lespiske også finne ut av om vedkommende har riktig legning... Enig, tenkte på det selv.. Endret 18. februar 2009 av Lotte27
Gjest ts Skrevet 18. februar 2009 #14 Skrevet 18. februar 2009 Det må være litt strevsomt da... Der vi heterofile "bare" må lure på om vedkommende er singel og sånn så må dere lespiske også finne ut av om vedkommende har riktig legning... Hei Jeg er ikke lesbisk! Absolutt ikke, men jeg liker henne veldig godt! Er en spesiell kjemi jeg har til henne.. klarer ikke forklare det! Det er rart og merkelig for meg også, uvant å tenke på en jente sånn. Se min tråd under samlig og relasjoner "legningen min" (der kommer det frem myeom situasjonen min, orker ikke skrive alt her nå) Startet jo med at jeg merket at vi hadde kjemi som et vennskap, liker den type jente. Så startet jeg å tenke mer og mer på henne.. etter timen var ferdig, dagen etter, dagen etter det osv.. Det skjedde bare uten av jeg var bevisst på det. Men dette har satt igang en liten prosess for meg, tankene har startet å surre veldig, prøver å finne ut av dette. Men enig med dere om at det må være vanskelig for de som er lesbiske, for de fleste er jo hetro.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #15 Skrevet 18. februar 2009 Ja, det er det jeg må gjøre. Jeg snakker jo med henne innimellom, men er ikke alltid det passer å prate. Hender jo at andre har noe å spørre henne om, og da blir hun jo opptatt. Vi har en god tone, jeg og henne! Så jeg må bare fortsette den tonen.. Det er bare noe veldig spesielt med henne, har en veldig bra kjemi. Lurer på om hun merker det samme?! Da du var instruktør, merket du om noen tok ekstra kontakt, sendte deg blikk osv? Tenker dere "sånn" da dere har timer? Bare ikke legg for mye i det da! Kan jo være at hun bare synes du er en koselig kunde, ikke sant. Jeg hadde en venninne som var i omtrent samme situasjon som deg faktisk!! Hun ble etterhvert overbevist om at vedkommende instruktør MÅTTE være lesbe, og at hun var like interessert som venninna mi var... Vel, det var hun ikke. Hun valgte nok litt dum fremgangsmåte ved å rope ut sin forelskelse, så å si. Tror det ble veldig pinlig for begge parter. Begge har forlatt treningssenteret... Hvis dere virkelig har en god tone, så spør om en kaffe, pils el.lign en dag. Utveksle mobilnr og ta det derfra.
Gjest ts Skrevet 18. februar 2009 #16 Skrevet 18. februar 2009 Det er vel stor sjanse for at denne instruktøren ikke er lespe er det ikke? Og at at det du tolker som veldig god kjemi bare er hennes hyggelige måte å være på? Hetero-jenter kan jo ha god venninne-kjemi også da! Så det at du føler god kjemi trenger jo ikke være noe tegn på at hun er lespisk og interessert i deg på den måten. Jo, klart det er stor sjanse for det! Derfor jeg synes dette er vanskelig og litt leit.. hvis du leser i innlegget over her (som jeg har skrevet) har jeg vist til en annen tråd jeg har på forumet, der kommer det mye mer frem, bl.a der jeg nevner til det du skriver her. Sjansene er små for at hun liker jenter. Og at det mest sansynlig at hun bare er hyggelig, hun er jo en utadvent jente. Instuktører er jo ofte utadvente da det er en del av jobben deres å være det. Derfor det ikke er så lett. Selv er dette en uvant situasjon for meg.. men det er bare noe som føles spesielt når jeg er i nærheten av henne
Chanel.No5 Skrevet 18. februar 2009 #17 Skrevet 18. februar 2009 Jo, klart det er stor sjanse for det! Derfor jeg synes dette er vanskelig og litt leit.. hvis du leser i innlegget over her (som jeg har skrevet) har jeg vist til en annen tråd jeg har på forumet, der kommer det mye mer frem, bl.a der jeg nevner til det du skriver her. Sjansene er små for at hun liker jenter. Og at det mest sansynlig at hun bare er hyggelig, hun er jo en utadvent jente. Instuktører er jo ofte utadvente da det er en del av jobben deres å være det. Derfor det ikke er så lett. Selv er dette en uvant situasjon for meg.. men det er bare noe som føles spesielt når jeg er i nærheten av henne Jeg fikk bare ett inntrykk av at du var interessert i henne i mer enn ett vennskap, derav kommentarene om å være lesbisk osv. Det var ikke meningen å trekke konklusjoner som var usanne. Litt misforståelse der desverre. Men kanskje du skal avvente hele situajonen om du ikke er sikker på dine egne følelser for henne. Se om det kanskje bare er noe som "går over". At du kanskje finner det sjamerende og koselig med oppmerksomheten og legger mer i det enn du egentlig føler... ??
Gjest ts Skrevet 18. februar 2009 #18 Skrevet 18. februar 2009 Jeg fikk bare ett inntrykk av at du var interessert i henne i mer enn ett vennskap, derav kommentarene om å være lesbisk osv. Det var ikke meningen å trekke konklusjoner som var usanne. Litt misforståelse der desverre. Men kanskje du skal avvente hele situajonen om du ikke er sikker på dine egne følelser for henne. Se om det kanskje bare er noe som "går over". At du kanskje finner det sjamerende og koselig med oppmerksomheten og legger mer i det enn du egentlig føler... ?? Ja, stemmer det.. liker henne mer enn et vennskap Men det er første gang jeg føler det sånn for en jente, og blir av den grunn litt "skremt" av ordet lesbisk. Jeg er sikker på at jeg liker henne mer, så hadde hun vært interessert så hadde jeg vært helt klar og blitt kjempe glad (bare for å få frem at jeg liker henne på "den" måten). Jeg vil bare ta det rolig og ikke forhaste noen ting, la det som skjer, skje! Når jeg skriver jeg er forvirret og usikker, så mener jeg at det å like jenter sånn er nytt for meg, men jeg tviler ikke på følelsene til henne. Men mer min usikkerhet da jeg er ny på dette området. Litt vanskelig å forklare, men vil egentlig bare bli mer kjent med henne, men samtidig ikke virke for "på" slik at det blir pinlig å trene dersom hun ikke er intressert i å bli kjent.
Gjest Hilde K S Skrevet 18. februar 2009 #19 Skrevet 18. februar 2009 Jeg tenker at du skal trå veldig varsomt her. Jeg trener mye og tanken på at instruktørene er voldsomt hyggelige har slått meg en del ganger. Som i at mange av kundene kan ta det som at de (instruktørene) er interessert i noe mer enn bare et vanlig kundeforhold. Det er nok i første omgang lurt å finne ut om hun er ledig på markedet.
Gjest Huldali Skrevet 18. februar 2009 #20 Skrevet 18. februar 2009 En tanke som slo meg, hun har ikke slike veiledningstimer? Nå vet jo ikke jeg hvilket senter du trener på, men på sats er det mange av instruktørene som har veiledningstimer (gratis ) i tilegg til timene sine. Eventuelt kan du jo kanskje be om en personlig trenings time med henne? Leste den andre tråden din under samliv, og der skrev du at du hadde vært på en av hennes pilates timer. Mitt inntrykk var at du var ganske fersk i pilates? Kanskje du kunne bedt om en privat time i pilates? Du kan jo legge det frem slik at du betaler vanlig pris, hva en personlig trener koster. Det er jo en måte å få henne for deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå