mowgli Skrevet 2. juli 2003 #1 Del Skrevet 2. juli 2003 Hei! Noen som har sett Meeting Joe Black? Er en av de beste filmene jeg har sett!! Selv om jeg var helt pumpa etter å ha gråtet meg gjennom halve filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 2. juli 2003 #2 Del Skrevet 2. juli 2003 Jaaaa, det er en skikkelig go' film. Lenge siden jeg så den, men husker den ennå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 2. juli 2003 #3 Del Skrevet 2. juli 2003 Den er god, ja. Har den på video. "Death and taxes.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #4 Del Skrevet 2. juli 2003 Den har jeg og sett. Kjempefin film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 3. juli 2003 #5 Del Skrevet 3. juli 2003 Har sett den ja. Likte den sånn passe. Også skvatt jeg til som bare rakkern da han ble påkjørt. Snakk om rå og uventa scene :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 3. juli 2003 #6 Del Skrevet 3. juli 2003 Å herregud så mange ganger jeg husker venninnene mine og jeg så den da den var ny... Brad Pitt var jo såå skjønn i den... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalita Skrevet 5. juli 2003 #7 Del Skrevet 5. juli 2003 Dette er en av de beste filmene jeg har sett! Liker spesielt den scenen hvor de er på den cafeen. Det er så romantisk, men så tragisk. Skjønner ikke at denne filmen fikk så dårlig kritikk egentlig.? Har den på video, har sett den maaange ganger............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 5. juli 2003 #8 Del Skrevet 5. juli 2003 Tror kanskje kritikerne kan være litt forutinntatt med tanke på hva de forventar av skuespillere -basert på hva de har gjort tidligere. Var ikke dette en veldig utypisk Pitt-film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 8. juli 2003 #9 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg likte ikke filmen spesielt, men synes å huske at Brad Pitt var utrolig deilig i den filmen.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. juli 2003 #10 Del Skrevet 8. juli 2003 Filmen fikk dårlig kritikk fordi den er ulogisk, ta f eks scenen hvor Brad Pitt snakker med en jamaicadama på rullestol, da snakker han slang, sånn "pakis språk man snakkar meij pakisinnvandrar". Nå skjønner dere hvorfor filmen var teit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 8. juli 2003 #11 Del Skrevet 8. juli 2003 Synes filmen alltid har vært teit jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 8. juli 2003 #12 Del Skrevet 8. juli 2003 Synes filmen alltid har vært teit jeg. Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå