Smørblomsten Skrevet 15. februar 2009 #1 Del Skrevet 15. februar 2009 Leser i siste Det Nye at "Best beauty buy" i 2008 er: CLINIQUE turnaround concentrate visible skin renwer. Kåret av magasinet In Style som fjorårets beste produkt. Skal sette fart på cellefornyelsen i huden din, samt eksfoliere slik at ny og frisk hud kommer lettere fram. Huden skal føles myk og glatt, og overflaten skal bli jevnere. Påføres to ganger om dagen før vanlig fuktighetskrem. Noen som har erfaring med denne, og er den et godt kjøp? Koster visst kr 475. Er det som et serum? TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charley Skrevet 15. februar 2009 #2 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg leste om den jeg også. Kjenner ikke til den, men syns den virker spennende. Håper noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #3 Del Skrevet 15. februar 2009 Hm, den har jeg faktisk liggende i baderomskuffen, men syntes ikke den var noe tess. Kanskje jeg skal gi den en sjanse til. Har brukt den som et serum, men synes å huske at jeg følte jeg ble litt stiv i maska av den og at det ikke var noe visible skin renewing på gang. Brukte den sammen med en eller annen klissete ansiktsmaske i samme serien, den var i hvert fall ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 15. februar 2009 Googla litt og fant alle disse positive erfaringene: http://www.clinique.com/templates/products...UCT_ID=PROD9357 Så og si alle gir den 5 av 5 stjerner! 39 of 40 (98%) customers would recommend this product to a friend. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. februar 2009 #5 Del Skrevet 16. februar 2009 Googla litt og fant alle disse positive erfaringene: http://www.clinique.com/templates/products...UCT_ID=PROD9357 Så og si alle gir den 5 av 5 stjerner! 39 of 40 (98%) customers would recommend this product to a friend. Positive erfaringer gitt hos produsenten ja.. Det teller ikke. Alle som har noe å selge vil selvfølgelig kun gi inntrykk av mest mulig positive erfaringer. Andre innlegg i UAVHENGIGE forumer du fant da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. februar 2009 #6 Del Skrevet 16. februar 2009 Hentet fra makeupalley; Clinique Total Turnaround Visible Skin Renewer Treatments får karakter 4.0/5.0 basert på 327 reviews. 72% vil kjøpe produktet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 16. februar 2009 Positive erfaringer gitt hos produsenten ja.. Det teller ikke. Alle som har noe å selge vil selvfølgelig kun gi inntrykk av mest mulig positive erfaringer. Andre innlegg i UAVHENGIGE forumer du fant da? Dette er da ikke lagt inn av produsenten vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå