lenema Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har veldig tørt hår etter og bleket og farget å stripet osv håret fra svart til mørk brunt og fra mørk brunt til blond igjen. Og jeg har sett litt på Redken Extreme for proteiner til gjenoppbygging av håret og All soft Hårkuren for fuktighet. Kan jeg bruke: Bed head Dumb blonde Shampo All soft hårkur Bed head Dumb blonde Balsam Redken Extreme Anti snapp Eller blir det helt feil? Og hvor ofte burde jeg bruke det, burde jeg bruke det samtidig eller at jeg tar hårkur den ene dagen og leave-in den andre dagen? Takker for svar
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 hvorfor ikke bare bruke redken pure control isteden for å blande all soft og extreme? Pure controll inneholder nemlig både proteiner og fuktighet! Frisøren min sa at den blir som en slags blanding av de to andre nevnte seriene, og veldig fin om man har behov for både protein og fukt. Da kan du bruke shampoo, balsam og kur i samme! Det gjør jeg og det funker veldig bra!
lenema Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2009 Hvor ofte burde jeg bruke den da, og hvor lenge skal den sitte i osv?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Shampoo og balsam gjerne hver dag, kur en gang i uka. Kuren er veldig god!! Jeg bruker ofte Urban Renseshampoo (selges hvertfall på nikita frisør) før jeg bruker kur (den ene gangen i uka) Da fjernes alle rester av div i håret og kuren virker maks. Avslutt med balsam etter kuren!
Kamelia83 Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 hvorfor ikke bare bruke redken pure control isteden for å blande all soft og extreme? Pure controll inneholder nemlig både proteiner og fuktighet! Frisøren min sa at den blir som en slags blanding av de to andre nevnte seriene, og veldig fin om man har behov for både protein og fukt. Da kan du bruke shampoo, balsam og kur i samme! Det gjør jeg og det funker veldig bra! Sikker på at den heter pure control? Kan ikke finne noe om den serien på nett.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Sorry, jeg husket feil. Den heter Real Control (http://redken.no/_no/_no/products/range.aspx?CatCode=AXE_HAIR^F1_Haircare^F2_Real_Control&TopCat=F2_Real_Control) Ikke meningen å forvirre
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Linken ville visst ikke samarbeide med meg, bare kopier den og lim inn i adresselinja isteden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå