Gjest anonym_ts Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Emnetittelen forteller hva jeg har vært klar over i lengre tid... Jeg tar rett og slett ikke godt nok vare på min fine, fine samboer. Hva skyldes dette? Jeg aner ikke.. Men det jeg vet er at v har flyttet hjem til min hjemplass og jeg er veldig i karrieremodus for tiden. Han er forsovidt også på vei opp på karrierestigen, men jeg har en utrolig krevende jobb som gjør at jeg ofte er lite fokusert når jeg kommer hjem. I tillegg har jeg en stor familie som krever mye av in tid, noe som går på bekostning av hans tid. Huff, jeg ser jo selv hvor utrolig dum jeg er, men hvordan kan man bli en bedre kjæreste?? (Vi har vært sammen i 5 år og har ingen barn)
Jade Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Hvis du bruker for mye tid på familien din og for lite tid på kjæresten din, så må du jo bare endre på det, slik at du bruker mer tid på kjæresten din. Hva mener han da? Han har jo også ansvar for sin egen lykke, og hvis han mangler noe i forholdet må han jo snakke med deg om det, slik at dere sammen kan gjøre forholdet bedre. Tar han vare på deg da? Det må jo gå begge veier. Han er jo et voksent menneske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå