Cuba Skrevet 15. februar 2009 #1 Del Skrevet 15. februar 2009 Lurte på om det var noen som vil hjelpe meg litt. Neste helg skal vi på en fest her med tema "Glitter og Glamour". Jeg er veldig usikker på hva jeg skal ha på meg, men har tenkt litt. Det eneste jeg har som jeg tror jeg vil/må bruke er noen hvite støvletter fra Bianco. De rekker vel ca. til midt på leggen. De er ikke helt kritthvite, men mer kremhvite eller hva jeg skal si!? Offhvite eller.. Ja Går det an å sote øynene litt samtidig som man bruker litt sølvskygge eller noe? Og tenkte kanske på et fint diadem. Vil "ta av" litt, samtidig som jeg vil se anstendig og stilig ut. Håper noen vil komme med litt tips! Har forresten mørkt hår og tenkte å krølle noe av det og kanskje få til en slags oppsats. Brått bare en hestehale, siden jeg vil bruke diadem. Går det an med hvite lange silkehansker? Men da må jeg vel tilfelle ha hvit kjole også, evnt med et bredt sølvbelte rundt midjen. Men da vet jeg ikke om det skjærer med støvlettene siden de ikke er helt hvite. Og hva slags strømpebukse kan jeg bruke? Ja.. som dere ser trenger jeg litt hjelp :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 15. februar 2009 #2 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg kan ikke se hva som er glamourøst med hvite (!) støvletter, så jeg ville i alle fall droppet de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. februar 2009 #3 Del Skrevet 15. februar 2009 Du kan egentlig ha et ganske enkelt outfit, men at du gjør det mer glamorøst med accessories? For eksempel hvis du en svart kjole som utgangspunkt. Hvite silkehansker synes jeg høres kjempebra ut. Hvorfor synes du at du må ha hvit kjole til hvite hansker? Også kan du ha et stort "diamant"smykke, type slikt kanskje? Og diamantøredobber. Diadem blir sikkert fint det også. Tuper håret så det blir høyt og litt overdådig. To inspirasjonskilder du kan bruke er Audrey Hepburn og Dynastiet, alt etter om du vil ha det klassisk eller over the top Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 15. februar 2009 Kihn: Sikkert ikke så glamorøst, men de er det fineste jeg har å ha på beina. Ellers får jeg gå barføtt eller bruke joggesko. Har ikke råd til nye sko nå. Evnt noe billig bare, men kjedelig å bruke penger på noe jeg ikke kommer til å bruke noe mer. Og de støvlettene jeg har er finere enn andre hvite jeg har sett. De ser ikke billige og horete ut Men greit. Kom med andre forslag til hva jeg kan ha på beina da. Så får jeg se hva jeg finner. Syns det er det vanskeligste. Derfor tenkte jeg bare på de støvlettene, siden jeg syns de er veldig fine. Betalte over tusenlappen for dem. Tusen takk for bra tips dalieo! Vet ikke hvorfor jeg har fått for meg at det skal være så mye hvitt. Kanskje pga hun ene som er ansvarlig for festen har bestilt seg en ganske kort "overpyntet" kjole. Men stilen til Audrey Hepburn var kjempefin! Tror jeg skal bruke den litt ja! Og svart kjole har jeg jo også! Men hva med sko da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. februar 2009 #5 Del Skrevet 15. februar 2009 Hva har du å velge i mellom? Har du pumps? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Hva har du å velge i mellom? Har du pumps? Hmm.. Har egentlig ikke så mye fint Har noen gullsandaler da, men kræsjer vel litt med perler.. Og noen mørkeblå pumps, men de kræsjer jo også ganske bra Så i og for seg kunne jeg vel brukt litt på sko om jeg finner noen som klaffer bra. Kunne trengt noen pumps uansett. Har du forslag til et fint par da. Så jeg har noe å gå etter? Syns det er vanskelig å finne fine sko til kjoler og skjørt. Endret 15. februar 2009 av Cuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 15. februar 2009 #7 Del Skrevet 15. februar 2009 Kan du ikke høre med noen venninner eller eventuelle søstre om de har noen sko å låne deg? Siden du bare skal bruke de en gang mener jeg. Her i venninnekretsen går "finsko" på rundgang i alle fall. Og siden jeg bare bruker kjole sånn ca hvert tredje år blir det alltid til at jeg låner av søstra mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 15. februar 2009 Kan du ikke høre med noen venninner eller eventuelle søstre om de har noen sko å låne deg? Siden du bare skal bruke de en gang mener jeg. Her i venninnekretsen går "finsko" på rundgang i alle fall. Og siden jeg bare bruker kjole sånn ca hvert tredje år blir det alltid til at jeg låner av søstra mi. Jo, det kunne jo kanskje vært noe. Skal treffe en venninne til uka så kan jo høre med henne. Selv om jeg ikke tror hun har så mye glamorøst heller Men hva skal jeg se etter da? Noen svarte pumps, evnt med noen perledetaljer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 15. februar 2009 Noe sånt f.eks? Pumps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 15. februar 2009 #10 Del Skrevet 15. februar 2009 Akkurat hva du skal se etter aner jeg ikke, som tidligere nevnt bruker jeg kjole ca hvert tredje år. Men de gangene jeg skal pynte meg går jeg til den mest "jålete" venninna jeg har og ber om råd. Hun blir kjempeglad for å bli annerkjent som "du som har peiling på slikt" og hjelper meg gladelig å få pyntet meg (jeg innser at jeg trenger hjelp på dette, er håpløs selv). Kankje du og har ei sånn venninne du kan benytte deg av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. februar 2009 #11 Del Skrevet 15. februar 2009 Du kan jo "investere" litt i noen klassiske du vet du kommer til å få bruk for etter denne festen? For eksempel disse fra DinSko - kosten bare 299 og kan egentlig brukes til alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 16. februar 2009 #12 Del Skrevet 16. februar 2009 Hmm.. Har egentlig ikke så mye fint Har noen gullsandaler da, men kræsjer vel litt med perler.. Og noen mørkeblå pumps, men de kræsjer jo også ganske bra Så i og for seg kunne jeg vel brukt litt på sko om jeg finner noen som klaffer bra. Kunne trengt noen pumps uansett. Hvorfor kræsjer gullsandaler og perler, egentlig? Dette skal vel uansett være litt overdådig, og da skulle man tro gull og perler var tingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #13 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvorfor kræsjer gullsandaler og perler, egentlig? Dette skal vel uansett være litt overdådig, og da skulle man tro gull og perler var tingen? Nei, jeg vet ikke. Hadde kanskje ikke vært så veldig ille. Men de er uansett fæle å gå i, så ser om jeg ikke kan finne på noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #14 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvite boots er ikke særlig glamorøst, med mindre du kjører nyrik og tacky hiphop-stjerne-stilen. Det kunne forøvrig vært morsomt, kjør på med hvitt, en pels og masse masse bling. Tenk Lil Kim, Mariah Carey, Mary J Blige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå