Skylapp Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 (endret) :D Endret 16. april 2009 av Skylapp
Gjest Gjest_stian_* Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Noen som vet om oppdrettere i Oslo/Akershus som skal ha ildervalper til våren? Hei du.. Har du hatt ilder før, så du et hva du går til? de kan være ganske krevende som valper, og krever veldig mye. Min første var omplasserings ilder, og det var nok godt med erfaring nå jeg fikk nr to og tre som valper..
Vulpes Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Som Stian sier, så kan ildere kreve sitt. Har hørt om folk som må ommøblere leiligheten helt, snekre planker foran undersiden av sofaen etc. for å ildersikre rommene. De kan finne på mye ugang, visstnok. Og så har de en spesiell lukt som ikke alle liker. Men de er jo nydelige da Tror du finner mer info om du går inn her og spør: http://www.ilder.no/forum/
Skylapp Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2009 Som Stian sier, så kan ildere kreve sitt. Har hørt om folk som må ommøblere leiligheten helt, snekre planker foran undersiden av sofaen etc. for å ildersikre rommene. De kan finne på mye ugang, visstnok. Og så har de en spesiell lukt som ikke alle liker. Men de er jo nydelige da Tror du finner mer info om du går inn her og spør: http://www.ilder.no/forum/ Jeg er sikker Jeg vet hva jeg går til Og jeg har vært på den sia!
Vulpes Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Jeg er sikker Jeg vet hva jeg går til Og jeg har vært på den sia! Det er jo bra Men du fant altså ingen som kunne hjelpe deg med å finne ildervalper fra dyktige oppdrettere på NIF forumet??
Skylapp Skrevet 16. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2009 Det er jo bra Men du fant altså ingen som kunne hjelpe deg med å finne ildervalper fra dyktige oppdrettere på NIF forumet?? Jo jeg fant Ikke en valp da, men en voksen en Har han her nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå