Suzy Skrevet 2. juli 2003 #1 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg drømte i natt at samboeren min skulle ha barn (på nytt) med moren til hans første, og eneste, datter.... Han var fortsatt sammen med meg i drømmen, men hun fortalte meg på en måte i forbifarten at hun skulle ha et barn til - og da var det han som var faren uten at hun sa det Han blånekta for å ha gjort noe med henne, men hun var gravid og det var han som var faren (visste det sikkert slik man vet ting i drømmer)... Hva er dette??? Er jeg sjalu, eller fins det noen annen mening? :o Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 2. juli 2003 #2 Del Skrevet 2. juli 2003 efter hvad jeg kan se i min drømme bog så skulle det være fler ting et ønske om at få barn og gode nyhedder altså selvom det virkede som et marreridt så er dette en drøm med omvendt betydning alså gode ting i vente :D håber det hjælper lidt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 3. juli 2003 Det var bra trøst det. På samme måte som døden i Tarot ikke nødvendigvis er negativ er altså fødsel positivt ...? Gjelder dette selv om det ikke var jeg selv som var gravid? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå