Phineas Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 (endret) Skal ha et veldig enkelt bryllup, detaljene er ikke helt klare enda. Det eneste som blir av sosialt, er en fest på kvelden. (Detaljer om hvordan vi skal ha det, finner du her Jeg hadde egentlig bestemt meg for kjole.. Eller, det stod mellom to. Disse; Kjole 1 Kjole2 (Detaljene skal være i svart). Men så snublet jeg over denne Og den var jo fin og enkel. Står i stil til bryllupet da på en måte... Meen, det er jo ingen brudekjole-kjole... Men uansett ble jeg nesten litt forelsket i den jeg... Urk.. Kommer aldri til å greie å bestemme meg jeg, og enda har vi ikke satt dato enda! Endret 15. februar 2009 av Phineas
Lille Rosa Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Hei! Jeg har faktisk den kjolen, men i enannen farge. Bestilte den fra e-bay i fjor en gang. Veldig søt kjole, men dessverre var den for liten så jeg har aldri brukt den. Jeg syns at stoffet ser ut som det er av dårlig kvalitet på en måte. Det er ganske grovt.. Men kjolen er jo veldig søt da Men,-jeg ville nok ikke valgt det stoffet i en kjole til bryllupsdagen min,-for jeg hadde følt at den så litt billig ut. Men hver sin smak:)
Amalie_85 Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 åååå den siste korte var bare såååå fin! :dåne: var sånn jeg egentlig hadde lyst når det var snakk om veldig enkelt bryllup i utlandet. Men de andre var og veldig fine. Du har litt lik smak som meg, så er bare å fortsette å legge ut linker til pene kjoler
Gjest Gjest_lina_* Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Lille Rosa, jeg synes den korte kjolen var veldig søt! Passer perfekt til et enkelt bryllup. De to andre du viste var ganske voldsomme, men lange slep og mye detaljer. Jeg hadde samme dilemmaet selv. Kjøpte en utrolig flott kjole, med slep og en god del strass. Så innså jeg om mannen at vi ikke kom til å ha et stort bryllup, og at vi heller gikk for enkelt og intimt. Og da ble den kjolen heeeeeeeeeelt feil. Kjolen ble for stor for stilen vi gikk for. Så nå har jeg fått tak i en enkel søt kjole. Den er fotsid, men ikke noe slep eller detaljer som glitrer. Det er egentlig en selskapskjole, men har den i hvitt. Ingen som har kommentert at det ikke ligner på brudekjole. Håret skal jeg sette løst opp, og jeg har fått låne verdens søteste smykker til. Og når jeg har prøvd dette med alt tilbehør(ikke slør heller), så føler jeg meg virkelig som en fullblods brud til tross for selskapskjolen. Så kjære deg, gå for denne kjolen, den var nydelig! Lykke til med valget! PS Den kjolen kan du bruke senere også, putte på et fargerikt belte, spenstige sko og kanskje en søt cardigan. Er ikke så mye som skal til! Jeg skal sy om kjolen min etterpå, skal sy den knekort som er litt mer anvendelig lengde til andre ting.
Phineas Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2009 Lille Rosa, jeg synes den korte kjolen var veldig søt! Passer perfekt til et enkelt bryllup. De to andre du viste var ganske voldsomme, men lange slep og mye detaljer. Jeg hadde samme dilemmaet selv. Kjøpte en utrolig flott kjole, med slep og en god del strass. Så innså jeg om mannen at vi ikke kom til å ha et stort bryllup, og at vi heller gikk for enkelt og intimt. Og da ble den kjolen heeeeeeeeeelt feil. Kjolen ble for stor for stilen vi gikk for. Så nå har jeg fått tak i en enkel søt kjole. Den er fotsid, men ikke noe slep eller detaljer som glitrer. Det er egentlig en selskapskjole, men har den i hvitt. Ingen som har kommentert at det ikke ligner på brudekjole. Håret skal jeg sette løst opp, og jeg har fått låne verdens søteste smykker til. Og når jeg har prøvd dette med alt tilbehør(ikke slør heller), så føler jeg meg virkelig som en fullblods brud til tross for selskapskjolen. Så kjære deg, gå for denne kjolen, den var nydelig! Lykke til med valget! PS Den kjolen kan du bruke senere også, putte på et fargerikt belte, spenstige sko og kanskje en søt cardigan. Er ikke så mye som skal til! Jeg skal sy om kjolen min etterpå, skal sy den knekort som er litt mer anvendelig lengde til andre ting. Ja, sant.. Er det jeg tenker på jeg oxo, at de andre blir litt for voldsomme... Og nu fant jeg denne Som jeg oxo falt litt for... Urk, at det skal være så vanskelig da... Tror nok jeg uansett kommer til å bestille den korte, enkle... For den ble jeg helt forelska i... Og hvis jeg ikke bruker den i bryllupet, så kan jeg jo alltids bruke den ved andre anledninger..
Lille Rosa Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 (endret) Lille Rosa, jeg synes den korte kjolen var veldig søt! Passer perfekt til et enkelt bryllup. De to andre du viste var ganske voldsomme, men lange slep og mye detaljer. Jeg hadde samme dilemmaet selv. Kjøpte en utrolig flott kjole, med slep og en god del strass. Så innså jeg om mannen at vi ikke kom til å ha et stort bryllup, og at vi heller gikk for enkelt og intimt. Og da ble den kjolen heeeeeeeeeelt feil. Kjolen ble for stor for stilen vi gikk for. Så nå har jeg fått tak i en enkel søt kjole. Den er fotsid, men ikke noe slep eller detaljer som glitrer. Det er egentlig en selskapskjole, men har den i hvitt. Ingen som har kommentert at det ikke ligner på brudekjole. Håret skal jeg sette løst opp, og jeg har fått låne verdens søteste smykker til. Og når jeg har prøvd dette med alt tilbehør(ikke slør heller), så føler jeg meg virkelig som en fullblods brud til tross for selskapskjolen. Så kjære deg, gå for denne kjolen, den var nydelig! Lykke til med valget! PS Den kjolen kan du bruke senere også, putte på et fargerikt belte, spenstige sko og kanskje en søt cardigan. Er ikke så mye som skal til! Jeg skal sy om kjolen min etterpå, skal sy den knekort som er litt mer anvendelig lengde til andre ting. Hjelpes,-jeg mente jo ikke mitt innspill som kritikk og at hun ikke skulle kjøpe denne kjolen.. Ville bare si fra om at stoffet har billig utseende (sålenge det er samme leverandør). Tips til enkle brudekjoler: www.morilee.com, gå inn på Voyage-kolleksjonen og feks side 4. Der er det flere sommerlige kjoler som er råfine! Endret 15. februar 2009 av Lille Rosa
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 noen tips til enkle kjoler.... Disse er alfred angelo og kan kjøpes i 45 forskjellige farger (du finner sikkert kopier på ebay også) Denne denne denne eller denne Du finner masse forskjellige enkle kjoler her... de kommer i alle slags farger som sagt
Phineas Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2009 noen tips til enkle kjoler.... Disse er alfred angelo og kan kjøpes i 45 forskjellige farger (du finner sikkert kopier på ebay også) Denne denne denne eller denne Du finner masse forskjellige enkle kjoler her... de kommer i alle slags farger som sagt Oj... Der ble jeg sittende og drømme meg bort gitt... Takk for tips!
Phineas Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2009 Syns denne var fin og..... Jaa, men det var blonder på den, og blonder er ikke helt min stil
Amalie_85 Skrevet 15. februar 2009 #11 Skrevet 15. februar 2009 Blonder og perler er vanskelig ja! Vet ikke helt hva som er min stil jeg da
Phineas Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. februar 2009 Blonder og perler er vanskelig ja! Vet ikke helt hva som er min stil jeg da Blir vel verre når man ikke vet hvilken stil man har ja... Hehe.. Jeg satser på at jeg bare VET det når jeg ser drømmekjolen.. Men det er jo så grusomt vanskelig, for det er jo så grusomt mange fine kjoler!
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 15. februar 2009 #13 Skrevet 15. februar 2009 Jeg hadde samme problemet som deg, og jeg fant denne [url="http://agape-brud.no/img.php?img=1318"/url] på Agape. Jeg har bestilt den i Ivory. Mitt råd til deg, gå å prøv noen kjoler i typern du ser for deg og finn ut hva du kler best Lykke til!
Phineas Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 15. februar 2009 Jeg hadde samme problemet som deg, og jeg fant denne [url="http://agape-brud.no/img.php?img=1318"/url] på Agape. Jeg har bestilt den i Ivory. Mitt råd til deg, gå å prøv noen kjoler i typern du ser for deg og finn ut hva du kler best Lykke til! Oj, den var fin! Grattis med et flott valg! Hehe. Ja, det var en ide... Så langt hadde jeg ikke tenkt engang..
Sukkertoppen Skrevet 15. februar 2009 #15 Skrevet 15. februar 2009 Skal ha et veldig enkelt bryllup, detaljene er ikke helt klare enda. Det eneste som blir av sosialt, er en fest på kvelden. (Detaljer om hvordan vi skal ha det, finner du her Jeg hadde egentlig bestemt meg for kjole.. Eller, det stod mellom to. Disse; Kjole 1 Kjole2 (Detaljene skal være i svart). Men så snublet jeg over denne Og den var jo fin og enkel. Står i stil til bryllupet da på en måte... Meen, det er jo ingen brudekjole-kjole... Men uansett ble jeg nesten litt forelsket i den jeg... Urk.. Kommer aldri til å greie å bestemme meg jeg, og enda har vi ikke satt dato enda! Kjempefin den korte kjolen, jeg vil også ha kjolen min nokså enkel men den skal ta pusten fra brudgommen også
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 15. februar 2009 #16 Skrevet 15. februar 2009 Takk for det!! Det beste av alt er jo at selskapskjolene er mye billigere. Jeg endte opp på 4200 for denne, 2 brudepikekjoler og diademer til brudepikekjolene. Og jeg prøvde sikkert 20 forskjellige brudekjoler, både store og enkle, og det var ikke slik jeg hadde sett for meg at jeg skulle se ut i de fleste.... Men Agape har utrolig mye fint, og du betaler kun 1000 ekstra for å få i Ivory. Men det kan være litt lang ventetid på den fargen, så du bør ha god tid. Men igjen masse lykke til!! Og legg ut hva du finner til slutt, for du har en veldig god smak:)
Phineas Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #17 Skrevet 15. februar 2009 Takk for det!! Det beste av alt er jo at selskapskjolene er mye billigere. Jeg endte opp på 4200 for denne, 2 brudepikekjoler og diademer til brudepikekjolene. Og jeg prøvde sikkert 20 forskjellige brudekjoler, både store og enkle, og det var ikke slik jeg hadde sett for meg at jeg skulle se ut i de fleste.... Men Agape har utrolig mye fint, og du betaler kun 1000 ekstra for å få i Ivory. Men det kan være litt lang ventetid på den fargen, så du bør ha god tid. Men igjen masse lykke til!! Og legg ut hva du finner til slutt, for du har en veldig god smak:) Oj, det var jo ikke dyrt i hele tatt! Men altså, da må jeg vel stikke til en brudesalong da, for å se og prøve.. Meen, skal jeg være ærlig, så holder jeg mest på den enkle, korte, hvite... Fant denne oxo, den var jo oxo fin, samt litt mer "elegant"... Æsj, fader at det skal være så vanskelig.. Jaja, jeg har goood tid på å bestemme (og ombestemme) meg på, så det må vel bli bra tilslutt.. (Og tusen takk for komplimentet! )
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 15. februar 2009 #18 Skrevet 15. februar 2009 kjoler Denne ligger på Finn og det er ei som har gjort det samme som meg, men mer i den typen du vil ha. Den synes jeg også er kjempefin!! (håper jeg fikk til det der link greiene nå....)
Phineas Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #19 Skrevet 15. februar 2009 kjoler Denne ligger på Finn og det er ei som har gjort det samme som meg, men mer i den typen du vil ha. Den synes jeg også er kjempefin!! (håper jeg fikk til det der link greiene nå....) Ja, den var oxo fin Har en masse tenking å gjøre her føler jeg.. Jaja, får håpe jeg greier å bestemme meg tilslutt...
Gjest Gjest_lina_* Skrevet 16. februar 2009 #20 Skrevet 16. februar 2009 Hjelpes,-jeg mente jo ikke mitt innspill som kritikk og at hun ikke skulle kjøpe denne kjolen.. Ville bare si fra om at stoffet har billig utseende (sålenge det er samme leverandør). Uffda, jeg mente å skrive Phineas, ikke Lille Rosa. Så her var det ikke ment som kritikk, var bare jeg som byttet navnene deres. Er jo kjempeflott at du forteller om dine erfaringer med kjolen, at den kan være stiv i stoffet osv. Da kan den som kjøper den være forberedt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå